בבני יהודה חולמים בגדול: "זה יהיה אדיר אם נעלה שלב"

סגס תאמבי
סגס תאמבי | נפטצ'י באקו

מחזיקת הגביע הפתיעה את נפטצ'י באקו עם 2:2 באזרבייג'אן, אך אבוקסיס הוריד את שחקניו לקרקע: "התוצאה לא לנו נותנת שום דבר". ג'אן אמר לאחר המשחק: "נצטרך להשלים בארץ את המשימה". בן ארי פונה לבית החולים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה, השיגה לעצמה מקדמה מצוינת לקראת הגומלין, לאחר שסיימה אמש (חמישי) בתיקו 2:2, את משחק החוץ שלה נגד נפטצ'י באקו מאזרבייג'אן, במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. כעת עוברת ההכרעה, למשחק הגומלין, שיערך ביום חמישי הבא, באצטדיון המושבה, ולמרות שער השוויון הכואב, שספגה הקבוצה בדקה ה-97, התחושה במועדון היא שהמשימה בהחלט אפשרית וניתן להעפיל לשלב הפלייאוף, צעד אחד לפני שלב הבתים.

המאמן יוסי אבוקסיס שוב הוכיח את יכולות האימון שלו, כשהצליח להעמיד את שחקניו בצורה יוצאת מהכלל ולחלץ תוצאה מצוינת, למרות סגל שמלא בשחקנים אלמוניים, וללא שחקני רכש יוצאי דופן, שצורפו העונה. בסיום המשחק ולאחר שראה שחלק משחקניו שבורים משער השוויון האכזרי, אמר המאמן לשחקנים: "תרימו את הראש ואל תשכחו שעשינו רק חצי מהדרך. ה-2:2 זו תוצאה טובה, אבל היא לא נותנת לנו שום דבר לקראת הגומלין בשבוע הבא".

"יש הבדל עצום בין לסיים משחק ב-1:2 או ב-2:2, אבל אין לנו זמן להתעסק עם זה", אמר אחד משחקני הקבוצה לספורט1. "בתחילת המשחק הייתה מין אווירה כזו, שהולך להיות ניצחון קל לאזרים ואולי גם הם הרגישו ככה וזה בהחלט עבד לטובתנו. בשבוע הבא נצטרך לסיים את מה שהתחלנו, יהיה אדיר אם נעלה שלב", הוסיף השחקן.


פז בן ארי פונה לבית החולים (בני יהודה, רשמי)

בלם הקבוצה, פז בן ארי, נפל על ידו במהלך המשחק ועם שריקת הסיום, פונה לבית החולים בבאקו, שם אובחן חשש לשבר במרפק ונזק לרצועות המרפק. ידו של הבלם גובסה והוא שוחרר מבית החולים והצטרף במהלך הלילה לשאר חבריו בבית המלון. עם החזרה לישראל יעבור בן ארי בדיקות נוספות, על מנת לאמוד את חומרת הפציעה.

"ברור שמבאס לקבל גול בדקה כזאת, אבל צריך לדעת לקחת גם את הדברים הטובים מהמשחק הזה", אמר החלוץ דור ג'אן לאתר הרשמי. "הבקענו שני שערי חוץ, המחצית הראשונה הייתה טובה. נצטרך להגיע לארץ ולהשלים את המשימה. יוסי אבוקסיס הכין אותנו שבוע מראש, מול מי אנחנו הולכים להתמודד. מדובר בקבוצה מאוד טובה, אבל הוכחנו כבר שגם מול יריבות טובות אנחנו יכולים לבוא ולעשות תוצאה טובה ולנצח".


"יכולים לבוא ולעשות תוצאה טובה ולנצח". דור ג'אן אופטימי לקראת הגומלין (אריאל שלום)

עוד הוסיף החלוץ: "אני חושב שהמשחק היום נתן הרבה מאוד סיבות לאופטימיות. זה בסך הכל המשחק השני שלנו ביחד, יש לא מעט שחקנים חדשים ואני חושב שמאז המחנה השחקנים התחברו בצורה באמת טובה ואני בטוח שמפה רק נלך ונשתפר".

על שיתוף הפעולה שלו עם מוחמד גאדיר בהתקפה: "מוחה (מוחמד גאדיר, ר"ב) נתן משחק מצוין. מדובר באופן כללי, בשחקן מצוין, שיכול לעזור לקבוצה והקבוצה יכולה לעזור לו. אנחנו שמחים שהוא פה והיום הוא הוכיח שהוא ראוי להיות פה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי