רפאלוב: "היינו צריכים לכבוש עוד שער, אבל אנחנו מרוצים"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettyimages

השחקן הישראלי שבישל את שער הניצחון נגד ויקטוריה פלזן, דיבר בתקשורת הבלגית לאחר המשחק: "היה חשוב לא לספוג, היה משחק קשה והראינו שהגענו מוכנים"

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב עבר אמש (חמישי) עוד ערב אירופי נוסף, הקשר וקבוצתו אנטוורפן אירחו את ויקטוריה פלזן בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הישראלי פתח בהרכב ובישל בדקה ה-29 לאיבו רודריגס את השער היחיד במשחק.

רפאלוב דיבר לאחר המשחק ונשמע מעט מאוכזב מהתוצאה: "קודם כל עמדנו במשימה שלנו שהייתה לשמור על שער נקי. איבו רודריגס כבש שער נהדר, אבל יכולנו לכבוש עוד אחד. היו לנו כמה מצבים טובים וגם אני יכולתי להבקיע, אבל בסופו של דבר אנחנו שמחים המשחק, זה היה משחק קשה והראינו שהגענו מוכנים".

על הגומלין אמר: "אני באמת לא יודע מה יהיה שם, כרגע אנחנו חושבים על המשחק נגד שרלרואה ביום ראשון ועליו אנחנו חושבים. ניערך למשחק והמטרה היא כמובן לעלות לשלב הבא". רפאלוב לבסוף שיבח את הקהל הביתי ואמר: "הייתה הייתה מטורפת".

הקשר הישראלי בן ה-33 שפתח עונה שנייה באנטוורפן ינסה להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית לראשונה מאז עונת 2015/16 במדי ברוז', אך באותה עונה שיחק פעם אחת בלבד במסגרת האירופית בשל פציעות ממושכות. עונה לפני כן, הוביל את קבוצתו לשעבר עד לשלב רבע כאשר העמיד מספרים נהדרים של שבעה שערים ועוד ארבעה בישולים.


ליאור רפאלוב במדי ברוז'. לא שיחק בליגה האירופית כבר ארבע שנים (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי