איביץ' מחפש פתרונות: ערך שיחות אישיות עם השחקנים

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט, קלוז'

לאחר האסיפה הקבוצתית שקיים ביום שבת ובצל המתיחות בחדר ההלבשה, המאמן דיבר אחד על אחד עם השחקנים הבכירים. דריכות גדולה במועדון, היום תיערך מסיבת עיתונאים מיוחדת בהיכל "מנורה מבטחים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הגומלין נגד סודובה הליטאית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית (חמישי, 19:55, שידור ישיר בספורט4). לאחר ההפסד הביתי במשחק הראשון קיימת דריכות גדולה במועדון.

המאמן ולדימיר איביץ' שדיבר על הטעויות הרבות שעשו הצהובים בבלומפילד, מחפש פתרונות מקצועיים כיצד למנוע את ספיגת השערים ממצבים נייחים והגבהות לתוך הרחבה, מה שחוזר על עצמו שוב ושוב. גם בצד ההתקפי מכבי זקוקה לשדרוג כשאם לא תכבוש לפחות פעמיים בגומלין – תסיים את העונה האירופית שלה כה מוקדם.

לאחר שבמוצאי שבת קיים המאמן אסיפה קבוצתית ארוכה לשחקניו ובצל המתיחות הרבה שהייתה בחדר ההלבשה בקריית שלום, ערך אמש (ראשון) איביץ' סבב שיחות אישיות, בעיקר בין שחקנים בכירים בקבוצה. המטרה: להבין מהן הבעיות וכיצד ניתן לצאת לדרך חדשה לאחר פתיחת עונה רעה.


מיכה. איביץ' ערך שיחות עם השחקנים הבכירים (דני מרון)

למרות הקשיים בפתיחת העונה, הקהל הצהוב ממשיך להסתער על המנויים. עד אתמול נמכרו 13 אלף מנויים, וכעת החלה מכירת המנויים לבעלי כרטיס מועדון Forever ועל פי ההערכות, תחצה הקבוצה עוד השבוע את רף 15 אלף המנויים. מאתמול בשעות הערב, וגם הבוקר, יש עומס רב על אתר משרד הכרטיסים לאן. בנוסף לכך, תתקיים היום מסיבת עיתונאים, במתחם המכירה שהוקם בהיכל הכדורסל "מנורה מבטחים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי