ממן נפצע ויחמיץ את הגומלין, מליקסון התאמן עם הקבוצה

מאור מליקסון, חנן ממן
מאור מליקסון, חנן ממן | הפועל באר שבע, רשמי

הקשר סובב את הקרסול באימון והוא ייעדר מהמפגש הביתי של ב"ש נגד נורשפינג בחמישי (20:15, ישיר בספורט2). במועדון הזהירו את קבהא ושמיר מכרטיס צהוב נוסף. הקפטן ערך אימון חלקי והוא עשוי לשוב בפגרת החורף

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חנן ממן ממשיך לסבול מחוסר מזל, הקשר שהספיק להתאושש מפציעה ארוכה בשרירי המפשעה וכבר חזר לאימונים מלאים, נפצע אמש (שני) במהלך אימון הערב של הקבוצה כשסובב את קרסולו ונאלץ לנטוש את האימון. המשמעות היא שהוא יחמיץ גם את משחק הגומלין מול נורשפינג ביום חמישי (20:15, שידור ישיר בספורט2). בהמשך השבוע יבצעו בקבוצה הערכת מצב כדי לבחון את חומרת פציעתו של הקשר.

מוקדם יותר התברר כי הבלם מיגל ויטור לא התאושש לחלוטין מזעזוע המוח שספג במהלך משחק הגומלין מול קרייאט, ולכן הוחלט בצוות הרפואי של הקבוצה להעניק לו מנוחה של שבוע נוסף כשהמשמעות היא שהבלם יחמיץ גם את המשחק ביום חמישי מול השבדים וגם את חצי גמר גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים.

מי שצפוי להמשיך ולמלא את מקומו במרכז ההגנה הוא עמית ביטון הצעיר, שזוכה למחמאות בקבוצה ומוכיח כי לבאר שבע יש בלם תוצרת בית שאפשר לבנות עליו להרבה שנים.


מגיל ויטור טרם התאושש ולא ישחק בגומלין (אודי ציטיאט)

בבאר שבע קיימו אמש אימון כפול כאשר המאמן, ברק בכר והצוות שלו שמו דגש עם שיפור הסיומת מול השער ואת התיאום בין כל שחקני החלק הקדמי. בנוסף, הזהירו את צמד הקשרים עדן שמיר ומרואן קבהא מספיגת כרטיס צהוב שימנע מהם מלשחק במפגש הראשון בשלב הפלייאוף, כאשר תתמודד ככל הנראה מול פיינורד ההולנדית.

בקבוצה היו גם בשורות טובות: בצוות המקצועי שמחו לראות את הקשר מאור מליקסון שהופיע אמש לאימון הערב, על אף שהוא עוד רחוק מחזרה לכר הדש. מליקסון, שכמובן עדיין לא מתאמן בצורה סדירה אחרי הסיבוך הרפואי שעבר עקב ניתוח הבקע שנערך לו בסיום העונה החולפת, השתתף בחלקו הראשון של האימון אמש כאשר הצטרף לחבריו לאימון ריצה קל ולאחר מכן השתעשע מעט עם הכדור. בקבוצה מעריכים כי מליקסון יחזור לפעילות מלאה בסביבות פגרת החורף.



במועדון הזהירו את עדן שמיר מכרטיס צהוב נוסף (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי