אלו עדיין לא בכושר משחק, אבוקסיס לשחקנים: "תאמינו, זה אפשרי"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

המגן שהגיע מב"ש יתחיל על הספסל ואבישי כהן ימשיך בצד ימין בגומלין נגד נפטצ'י באקו (חמישי ב-19:45, ספורט3). המאמן הזהיר משחקני הכנף של האזרים וייתכן כי תוצב שמירה כפולה: "אם נהיה ביחד, נעשה את זה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי 2:2 מפתיע בחוץ במשחק הראשון, בני יהודה תארח ביום חמישי (19:45, ספורט3) את נפטצ'י באקו בגומלין סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית והערב (שלישי) ערכו הכתומים את האימון הטקטי המסכם לקראת הגומלין. לאור התוצאה במשחק הראשון ובעקבות היכולת, בשכונה מאמינים שאפשר לעבור את האזרים בדרך לשלב הפלייאוף, שם תחכה ככל הנראה מאלמו השבדית שהביסה את זרניצקי הבוסנית 0:3 במפגש הראשון.

על פי התרגול הטקטי, המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה שחילץ תיקו רב שערים בבאקו, כאשר שלישיית הבלמים תורכב מדן מורי, דניאל פלשר ואלבן פנישי. בעמדת המגן הימני יעלה אבישי כהן, שיועדף על פניו של דור אלו שהחל להתאמן עם חבריו אך עדיין אינו נמצא בכושר משחק מלא. בהתקפה יפתחו דור ג'אן ומוחמד גאדיר שהצטיין עם שער ובישול במשחק הראשון.

באספת הווידאו הקרין אבוקסיס קטעים מהמשחק הראשון והחמיא לשחקניו על החצי הראשון, בו הבקיעו פעמיים והציגו יכולת משכנעת. המאמן הזהיר מפני השלישייה הקדמית של האזרים ושם דגש בעיקר על שני שחקני הכנף, דריו הברזילאי וסטיבן ג'וזף מונרוז הצרפתי, כאשר הוא ביקש משחקניו להישאר קרובים בחלק האחורי ולא לאפשר להם שטחים פנויים. בנוסף, ייתכן כי תוצב שמירה כפולה על השניים החל מהרגע בו יקבלו את הכדור בחצי המגרש של בני יהודה.

"תאמינו בעצמכם, זה אפשרי", אמר אבוקסיס לשחקניו והוסיף: "יצרתם ציפיות בזכות התוצאה במשחק הראשון ואין לי ספק שאנחנו מסוגלים לעבור אותם. זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה ואם נהיה ביחד, אנחנו נעשה את זה". לא מעט שחקנים יחסרו למאמן – עמית זנטי שסובל מפציעה ברגלו, איתן וולבלום שסוחב פגיעה באחת מרצועות ברכו, פז בן ארי שעלה מהספסל במשחק הראשון וששבר את ידו והקפטן איציק עזוז שנמצא בשלבי החלמה מתקדמים מניתוח במיניסקוס.


מאמינים שזה אפשרי. יוסי אבוקסיס ויעקב אסייג (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי