איביץ' נסער: "פעם ראשונה בקריירה שדבר כזה קורה לי"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט, ליטא

מאמן מכבי ת"א סיכם את ההדחה אחרי 2:1 בליטא: "זה לא נורמלי. אני מנסה לנתח, אבל לא ממש מצליח". על סיום הקמפיין: "טבעי שיש לחץ". העימות עם מאמן סודובה: "אמר לילדים לא להחזיר כדורים". צפו במהומה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
כישלון בצהוב. העונה האירופית של מכבי תל אביב הסתיימה כבר הערב (חמישי) אחרי שאלופת ישראל נוצחה 2:1 על ידי סודובה בליטא והודחה בסיבוב המוקדמות השני של המפעל השני בחשיבותו אחרי 4:2 מביך בסיכום שני המשחקים.


למרות ההדחה המאכזבת, המאמן ולדימיר איביץ', שהתעמת בסיום עם מאמן סודובה, בחר להחמיא לחניכיו: "אני גאה מאוד בשחקנים שלי. היום הם שיחקו כמו שציפיתי מהם ושיחקו כמו שאני מצפה לראות את מכבי תל אביב. כשאתה מאמן מועדון גדול יש לחץ טבעי וזה משהו שידעתי מהרגע הראשון שהתחלתי לאמן. צריכים לתת את הטוב ביותר כל יום ולהמשיך הלאה. אנחנו שילמנו את המחיר על ההפסד מהמשחק הראשון לא מהמשחק השני. לפעמים אתה יכול לשחק כמו היום, לשחק פנטסטי, להגיע ל-15 מצבים ולא לנצח. צריכים להיות ריאליסטים ולהמשיך לעבוד יום אחרי יום ולתת 100 אחוז".



איביץ' הוסיף: "אם נבחן את שני המשחקים, סודובה כבשה ארבעה שערים ואנחנו שניים ככה שזה אומר שמגיע לה לעבור לשלב הבא אבל אחרי הערב אני יכול לומר שזו פעם ראשונה שכזה דבר קורה בקריירה שלי. זה לא היה נורמלי. עברו רק 15 דקות וזה עדיין טרי עבורי ואני מנסה לנתח ולהבין מה קרה ואיך זה נגמר בתוצאה הזו, אבל אני כרגע לא ממש מצליח".




"פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה בחיי" (אודי ציטיאט, ליטא)



 "במשחק הראשון סודובה ניצחה אחרי שכבשה שני שערים במספר הזדמנויות שהיו להם, אבל הערב אני לא באמת יכול לומר שהם בעטו לשער", המשיך איביץ'. "בשער השני הכדור לא היה למסגרת אלא פגע בשחקן שלנו והוסט. אנחנו החמצנו אולי יותר מ-15 מצבים. אני יכול לומר לשחקנים, שלמרות שאנחנו הודחנו מאירופה, לפחות לפי היכולת הערב, אנחנו בדרך הנכונה. זה שהודחנו שנה שנייה ברציפות זה לא משהו שטוב לנו ולא למועדון, אבל אנחנו חייבים להמשיך כי יש לנו עוד מפעלים מולנו ונצטרך ללמוד מהמשחק הזה".


על התקרית בסיום: "זה לא קרה בדקה האחרונה אלא עוד אחרי השער הראשון. שמעתי את המאמן שלהם אומר לילדים שמחזירים את הכדורים למגרש לא להחזיר את הכדור. עוד לפני מה שקרה בדקה האחרונה המאמן שלהם ניסה למנוע מאחד מהשחקנים שלי לקחת את הכדור וזה לא נורמלי ולא מכבד וזה מה שעצבן. זו פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה בחיי. לא ראיתי אף פעם שמאמן מונע משחקן יריב לקחת את הכדור. מה זה אמור להביע?  אולי השחקן שלנו עשה טעות באיך שהוא ניגש לילד לקחת את הכדור. אבל זו לא סיבה שהמאמן שלהם יתקוף את השחקן שלנו. השחקן שלנו ספג צהוב שני והורחק".



בן מנספורד עם יונתן כהן (אודי ציטיאט, ליטא)


"זה לא נורמלי". ולדימיר איביץ' (אודי ציטיאט, ליטא)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי