מאמן סודובה עקץ: "מבין את איביץ', הוא עצוב ומחפש תירוצים"

ולדימיר איביץ', יונתן כהן
ולדימיר איביץ', יונתן כהן | אודי ציטיאט, ליטא

הסרבי התלונן על התנהגותו של צ'בורין רגע לאחר שמכבי תל אביב הודחה ממוקדמות הליגה האירופית, האחרון לא נשאר חייב: "פגשנו קבוצה גדולה, עם תקציב גדול ומטרות שגם החמיצה הרבה. מבין את האכזבה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב מוכה וחבולה, עדיין מתקשה לעכל שהקמפיין האירופי אחרי אליפות בפער של 31 הפרש מסגניתה הסתיים עם שלושה הפסדים ותוצאת תיקו למרות הגרלה נוחה על הנייר בסך הכל, סודובה, אלופת ליטא, נמצאת בעננים אחרי 1:2 ביתי על מכבי תל אביב ו-2:4 בסיכום המשחקים, בדרך למפגש מול פרנצווארוש ההונגרית בשלב פלייאוף הליגה האירופית.

האצטדיון במריאמפול היה מלא עד אפס מקום, כ-6,500 צופים נכחו במשחק ובתקשורת הליטאית אף כתבו אחרי הניצחון על אלופת ישראל: "אם חלמתם לראות כדורגל אמיתי מקצועני אך עם רגשות ואין לכם אפשרות למסע ארוך – אתם פשוט צריכים להגיע למריאמפול. .סודובה לא רק השיגה את מטרותיה, אלא גם עשתה זאת בדרך אמיצה".

מאמן סודובה, ולדימיר צ'בורין היה נרגש ואמר: "אנחנו ממשיכים לכתוב את הסיפור שלנו. תודה רבה לכל מי שהגיע, תמך וגרם לערב מדהים. ננסה ללכת רחוק ככל האפשר ולהיכנס להיסטוריה של הכדורגל הליטאי".


סודובה יכולה להיכנס להיסטוריה של הכדורגל הליטאי על חשבונם (אודי ציטיאט)

על מכבי תל אביב אמר מאמן סודובה: "היה לחץ גדול, אבל צפינו לזה. מכבי תל אביב לחצה אותנו והיה משחק קשה, צריך להעריך את השחקנים שעמדו בזה תוך שהם מציגים כדורגל טוב וגם כבשו. הם לחצו אותנו והפעילו את כל הכוח השלהם מן הפתיחה, אבל הנשק שלנו היה התקפות מתפרצות. המשחק השני הסתיים כמו הראשון, מכבי לחצה ותקפה ובהחלט היו לנו קשיים, אבל התאמנו את עצמנו לכך".

לסיום התייחס צ'בורין לעימות מול ולדימיר איביץ', אירוע שגם הוביל להרחקת יונתן כהן: "מכבי תל אביב קבוצה מאוד חזקה ומאוזנת ואני מבין אותם. הם החמיצו המון, יותר מפעם אחת הצילו אותנו הבלמים, השוער, הקורה והמשקוף. אני מבין את האכזבה שלהם. בכדורגל יש אמוציות וזו בסך הכל הייתה אי הבנה אחת גדולה. כולם רצו לנצח ולכן אפשר להבין מדוע הכל יצא משליטה. בסוף הוא (איביץ') לחץ לי את היד והצלחתי להבין אותו, כי מכבי מועדון גדול, עם תקציב גדול וזו אלופת ישראל עם מטרות גדולות. היחסים בינינו נשארו טובים".

זמן קצר לאחר מכן, כשאיביץ' במקביל אליו יצא למתקפה ואמר על צ'בורין ש"זו פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה", עקץ מאמן סודובה: "אני מבין אותו, הוא עצוב אחרי ההפסד וצריך לחפש תירוצים להדחה".


"מחפש תירוצים". איביץ' הודח ונעקץ (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי