מיגל ויטור בספק לפיינורד, שביעות רצון מחנן ממן: "יוסיף לנו המון"

מיגל ויטור
מיגל ויטור | אודי ציטיאט

הפועל ב"ש תמריא היום להולנד לקראת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית (חמישי, 20:20, ישיר בספורט1), הפורטוגלי עורך אימונים חלקיים ובכר עדיין מתלבט לגביו, 200 אוהדים ישראלים יגיעו לרוטרדם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תמריא היום (שלישי) להולנד לקראת משחק ביום חמישי (20:20, שידור ישיר בספורט1) ברוטרדם מול פיינורד בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. מנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים, הגיע לרוטרדם כבר אתמול, במטרה להסדיר את כל העניינים הביורוקרטיים בטרם הגעת הקבוצה למקום.

בבאר שבע שמו בצד את ההפסד לבית"ר ירושלים בחצי גמר גביע הטוטו ומאמינים שאפשר להשיג תוצאה טובה בהולנד ולהעביר את ההערכה לאצטדיון טרנר ביום חמישי הבא.

הבלם מיגל ויטור, שהתאושש מזעזוע המוח שספג לפני כשבועיים וחצי במשחק החוץ מול קרייאט, שב אתמול להתאמן, אך לא באופן מלא ולמעשה התאמן בצידי המגרש. הפורטוגלי אמנם יעמוד לרשותו של ברק בכר, אך בשלב זה לא ברור האם המאמן יפתח איתו בהרכב או ימשיך לתת קרדיט לבלם הצעיר, עמית ביטון, שעד כה מציג יכולת משביעת רצון.


ברק בכר עדיין מתלבט האם לפתוח עם מיגל ויטור (דני מרון)

בבאר שבע היו מעודדים מכך שחנן ממן חזר לעצמו לאחר תקופה ממושכת של פציעות וזכה לשחק לראשונה במשחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. "היה חסר לנו משהו יצירתי וממן יכול להוסיף לנו המון. הוא כבר הוכיח בעבר שיש לו יכולת להכריע משחקים במהלך אחד", ציינו בקבוצה.

למרות החשש מעימותים עם אוהדי החוליגנים של פיינורד, שחלקם ידועים גם כאנטישמיים, כ-200 באר שבעים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק בהולנד. חלקם יגיעו לרוטרדם בטיסה דרך אמסטרדם וחלקם דרך בריסל.


"הוא כבר הוכיח שיש לו יכולת להכריע משחקים במהלך אחד", בב"ש מרוצים משובו של חנן ממן (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי