בשבדיה לא סופרים את בני יהודה: "ההגרלה הכי קלה שיש"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

רגע לפני שהקבוצה מהשכונה תתארח אצל מאלמו בשלב הפלייאוף (חמישי ב-19:50, ספורט3), ראדה פריצה ורסמוס סיוסטד - ששיחקו בליגת העל - סבורים שהסיכוי להפתעה קלוש

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מחר (חמישי ב-19:50, ישיר בספורט3) נגד מאלמו במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית, אולם נראה שראדה פריצה ורסמוס סיוסטד – שניים ששיחקו בעבר בליגת העל – לא ממש סופרים את הקבוצה של יוסי אבוקסיס שהעפילה לסיבוב המתקדם לאחר שכזכור הדיחה את נפטצ'י באקו.

"אין ספק שבשני משחקים מאלמו צריכה לעבור את בני יהודה", הבהיר רסמוס סיוסטד, אקס הפועל חיפה. "זו ככל הנראה ההגרלה ביותר שמאלמו הייתה יכול לקבל בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית", הוסיף ראדה פריצה, אקס מכבי תל אביב.

פריצה סיפר בשבדיה על בני יהודה: "זה מועדון קטן שאי אפשר להשוות אותו למועדונים כמו מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע. לא מבחינת אהדה ולא מבחינת היסטוריה". סיוסטד הסכים עם חברו: "זה לא מועדון גדול לעומת האחרים – לא מבחינה תקציבית ולא מבחינה ציבורית, אבל זה מועדון שתמיד מצליח להתגנב למעלה ולהפתיע בניגוד לציפיות".

"הם איבדו לא מעט שחקנים טובים בתקופה האחרונה", סיפר סיוסטד. "בין השאר, מדובר בירדן שועה שעבר למכבי חיפה ובמאוויס צ'יבוטה שנמכר ללודוגורץ הבולגרית – שני חלוצים מאוד טובים. אני לא יודע מי הגיעו בתור המחליפים שלהם, אבל אני יכול לתאר לעצמי שיהיה להם קצת יותר קשה להבקיע גולים ושהשחקנים שהגיעו הם לא באותה איכות".


ראדה פריצה במדי מכבי תל אביב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי