"הנשק הסודי של באר שבע": בהולנד סימנו ארבעה שחקנים

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

רגע לפני המשחק בין פיינורד להפועל באר שבע (חמישי, 20:20 ספורט1), ברוטרדם הזהירו את הקבוצה המקומית מפניהם של נייג'ל האסלביינק, בן שהר, ניב זריהן ובן ביטון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהולנד ממשיכים לעסוק במשחק הראשון במסגרת שלב הפלייאוף בין פיינורד להפועל באר שבע (חמישי, 20:20 בספורט1) והיום (רביעי) סימנו בתקשורת המקומית את ארבעת שחקני המפתח של החבורה של ברק בכר, אותם כינו "הנשקים הסודיים" של היריבה.

באופן לא ממש מפתיע, בכתבה ציינו את נייג'ל האסלביינק ובן שהר להם היסטוריה בליגה ההולנדית הבכירה, שני השמות הנוספים שהוזכרו כ"מסוכנים עבור השאיפות של פיינורד" הם של ניב זריהן ושל הקפטן בן ביטון.

על האסלביינק נכתב: "אחרי מסע כדורגל ארוך, הנער שהתחיל באייאקס סיים בבאר שבע. נייג'ל הוא שחקן מאוד מהיר שיכול לשחק בכל עמדות ההתקפה והוא הצטרף להפועל באר שבע לאחר שהיה השחקן החשוב ביותר של קריית שמונה".

"עם עבר באנגליה, בספרד ובהולנד – שהר הוא ללא ספק שחקן ההתקפה המשמעותי ביותר של הפועל באר שבע ואין על כך עוררין", נכתב. "שם פחות ידוע הוא של זריהן, שהתגלה כגיבור הגדול בניצחון על נורשפינג בסיבוב הקודם. כשהוא יעלה מהספסל, פיינורד תצטרך להיזהר מהאיכויות ההתקפיות שלו".

על בן ביטון נכתב: "אחרי פציעתו של מליקסון, המגן שהצטרף לבאר שבע לפני שש שנים קיבל את סרט הקפטן. המערך ככל הנראה עושה לו טוב, כי הוא סיפק שני בישולים במשחקי המוקדמות והוא יגיע למשחק נגד פיינורד בכושר מצוין. הוא אמנם שחקן הגנה, אך הוכיח כי יש לו את היכולת לבוא לידי ביטוי גם בהתקפה".


בהולנד מחמיאים. בן ביטון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי