טראוסטסון: "ננסה להבקיע כמה שיותר שערים מול בני יהודה"

ארנור טראוסטסון
ארנור טראוסטסון | מאלמו

קשר מאלמו דיבר במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות נגד הכתומים בשלב הפלייאוף (חמישי ב-19:50, ספורט3) והבהיר: "מאמין שננצח, מספיק טובים בשביל לעבור". 12,700 כרטיסים נמכרו ובמועדון החליטו להוזיל מחירים

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)
12,700 כרטיסים נמכרו עד כה למשחק במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית בין מאלמו לבני יהודה, כמות שהובילה את ראשי הקבוצה השבדית להוזיל משמעותית את המחירים להתמודדות מחר (חמישי ב-19:50, ספורט3) בתקווה שהאצטדיון, אליו יורשו להיכנס כ-21,000 צופים, יהיה מלא עד אפס מקום.


"אני מרגיש טוב ומוכן לקראת המשחק נגד בני יהודה", אמר במסיבת העיתונאים הקשר ארנור טראוסטסון, שהחלים מפציעה ואמור לפתוח בהרכב. "בכנות, אני לא יודע הרבה על הקבוצה הישראלית. הצוות המקצועי הכין אותנו לבני יהודה וראיתי שהם יריבה טובה, אבל גם אנחנו וצפוי להיות משחק טוב בין שתי קבוצות טובות".


טראוסטסון הבהיר: "כמו במשחק הליגה האחרון בו ניצחנו 0:5, לא נפגין יותר מידי כבוד כלפי היריבה וננסה לכבוש כמה שיותר שערים. אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לעבור את בני יהודה ואני סומך על חבריי לקבוצה שזה בדיוק מה שנעשה. זה משחק שאנחנו צריכים לנצח ונעשה את הכל בשביל שזה מה שיקרה".


"אני מאמין שננצח את כל המשחקים שלנו באצטדיון הביתי, אבל במשחק מחר חשוב במיוחד שנשמור על רשת נקייה. תוצאה טובה עבורנו? ניצחון רב שערים ללא ספיגה. נרצה להפעיל לחץ על שחקני בני יהודה מהרגע הראשון, אך נצטרך לזכור שאסור לנו לצאת יותר מידי קדימה על מנת שלא נהיה חשופים בחלק האחורי". לסיום, טראוסטסון פנה לקהל וביקש: "היכנסו לאתר ורכשו כרטיסים – אני רוצה לראות את כולכם באצטדיון".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי