החלום האירופי של בני יהודה התנפץ: "מודעים להבדלי הרמות"

ארנור טראוסטסון, איסמעילה סורו, דן מורי
ארנור טראוסטסון, איסמעילה סורו, דן מורי | מאלמו, האתר הרשמי

הקמפיין של מחזיקת הגביע בליגה האירופית עומד להיגמר, בעקבות התבוסה 3:0 בידי מאלמו השבדית: "מדובר במועדון עם תקציב פי עשר משלנו ומרגישים את זה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

התקוות והחלומות של בני יהודה להשיג כרטיס היסטורי לשלב הבתים של הליגה האירופית התנפצו אמש כמעט לחלוטין. מחזיקת הגביע הובסה 3:0 ע"י מאלמו בשבדיה ואיבדה כמעט כל סיכוי לקראת הגומלין, שייערך ביום חמישי הבא באצטדיון המושבה. 


השריון של יוסי אבוקסיס החזיק מעמד במשך 35 דקות עד שנוצר הסדק הראשון, ולאחר מכן הגנת הכתומים התפרקה לחלוטין וצפתה בחבורה השבדית הולמת בה שלוש פעמים בתוך 12 דקות, ולמעשה כמעט מכריעה את ההתמודדות:


"ידענו שמאלמו קבוצה חזקה. אבל לא תיארנו לעצמנו עד כמה". אמר אחד השחקנים לספורט1. "מדובר במועדון עם תקציב שגדול פי משלנו, אם לא יותר וצריך לזכור שהם בכושר שיא אחרי 20 משחקי ליגה. אנחנו מודעים להבדלי הרמות בינינו ועכשיו נצטרך להתרכז במשחק פתיחת הליגה נגד קריית שמונה". סיכם



"הם בכושר שיא" (מאלמו, האתר הרשמי)


הכתומים אמורים לנחות היום (שישי) בצהריים בישראל וכבר ביום ראשון, כמעט ללא מנוחה, יחנכו הזהובים את אצטדיון בלומפילד החדש, כשיארחו את עירוני קריית שמונה במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל. כעת מצפים בקבוצה לשלושה משחקים לא פשוטים בתוך שמונה ימים. אחרי קריית שמונה ייערך הגומלין נגד מאלמו, ושלושה ימים לאחר מכן, ייפגשו את מכבי תל אביב, שיערכו את משחק הבכורה שלהם בבלומפילד לעיני הקהל הביתי.


המאמן יוסי אבוקסיס יצטרך פעם נוספת להתמודד עם סגל קצר מאוד וצפוי לחלק את העומס הרב בין השחקנים בשבוע הקרוב. עמית זנטי, שהתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי ונכלל אמש בסגל, צפוי לקבל דקות במשחק הליגה נגד קריית שמונה, אולם לא ברור עדיין אם יפתח בהרכב או יעלה מהספסל.


הקשר הניגרי, סמואל מנדיי, שהגיע למספר ימי התרשמות, עשוי להמשיך להיבחן בינתיים כיוון שהצוות המקצועי טרם קיבל החלטה לגבי המשך דרכו. בקבוצה ממשיכים לחפש שחקני חיזוק, בעיקר לחלק הקדמי, ומתכננים לצרף שלושה שחקנים נוספים עד תום מועד חלון ההעברות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי