אכזבה בהפועל באר שבע: "לא ניצלנו הזדמנויות ושילמנו על כך"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

ההפסד 3:0 לאימפריה מהולנד חיסל את התקוות של החבורה מבירת הנגב לחולל סנסציה נוספת בליגה האירופית: "אם האסלביינק היה מוסר לספורי המשחק היה מתפתח אחרת לגמרי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

התקוות של הפועל באר שבע לחולל סנסציה ולהעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, חוסלו אמש בידי הענקית ההולנדית פיינורד שהביסה אותה 0:3 במשחק הראשון בהתמודדות. 

האכזבה של השחקנים הורגשה בחדר ההלבשה לאחר המשחק ובקבוצה יודעים שיהיה כמעט בלתי אפשרי לחזור בגומלין: "פערי הרמות היו ידועים הרבה לפני המשחק, אבל לא ידענו לנצל את ההזדמנויות שקיבלנו במחצית הראשונה. אם האסלביינק היה מוסר לספורי, המשחק היה מתפתח אחרת. נגד קבוצות ברמות האלה, אם אתה לא כובש אתה משלם במזומן" אמרו במועדון. 

הקבוצה מבירת הנגב תחזור לישראל במהלך היום ותפתח בהכנות למחזור פתיחת העונה נגד בית"ר ירושלים, שייערך ביום ראשון בטדי. למרות המחסור בימי המנוחה, ברק בכר מתכוון להציב את ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו ומתלבט לגבי מספר שחקנים.


ג'ימי מרין. עשוי לפתוח נגד בית"ר ירושלים (דני מרון)

חנן ממן שלא קיבל דקות משחק רבות לאחרונה אך נכלל בסגל מול פיינורד, נמצא בתמונת ההרכב, כמו כן גם בן שהר וג'ימי מרין יילחמו על המקום שניב זריהן פינה ב-11 בעקבות ההרחקה בחצי גמר גביע הטוטו.

בבירת הנגב בטוחים שההפסד לפיינורד לא ישפיע על היכולת של הקבוצה בליגה, ובכר עצמו התבטא אחרי המשחק כשאמר: "זה נהדר שיש עוד שלושה ימים משחקים. מבחינתי שיהיה משחק כבר מחר". 

בנושא אחר, בעקבות האלימות הקשה שהתרחשה לפני משחק חצי גמר גביע הטוטו ביותר ראשון האחרון בין בית"ר לבאר שבע, האדומים מקווים כי הפעם משטרת ירושלים תדע לייצר מעגלי אבטחה שימנעו חיכוך בין מחנות האוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי