"פר היה גדול על באר שבע, ערב נפלא לפיינורד"

לירוי פר
לירוי פר | Twitter: Feyenoord

כלי התקשורת בהולנד התמוגגו מהניצחון 0:3 על החבורה של ברק בכר, יאפ סתאם ניסה לצנן את ההתלהבות: "מניסיון, אסור לנו לחשוב שזה נגמר. חם מאוד בישראל, הכל יכול לקרות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
פיינורד הצליחה לשמח המון אנשים בהולנד כשהביסה את הפועל באר שבע אמש (חמישי) 0:3 במשחק הראשון של שלב הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית.


כלי התקשורת ההולנדיים חגגו את התצוגה של הקבוצה מרוטרדם, ששלטה במשחק כמעט באופן אבסולוטי, ומנעה כמעט לחלוטין מהחבורה של ברק בכר להגיע למצבים לעיני הקהל הביתי. הקבוצה של יאפ סתאם פתחה את העונה בליגה ההולנדית בקול ענות חלושה, והתצוגה נגד ב"ש הגיעה בדיוק בזמן המתאים עבורה.


"פיינורד חזרה לעצמה, באר שבע לא מצאה תשובה לפר" נכתב באתר 'VI'. 'בטלגרף' בחרו להלל את כובש הצמד: "לירוי פר הבולדוזר הוביל את פיינורד לשלב הבתים. בדיוק כמו במשחקים הקודמים, הוא שלט בחלק האחורי והעניק שקט להגנה. קוקצ'ו וטאפיה התעסקו בחלק ההתקפי, אבל ברגעים המתים של המשחק, פר הפתיע את ההגנה הישראלית עם שני שערים נהדרים"







גם המאמן, יאפ סתאם החמיא לשחקנים שלו במרכז השדה: "פר הוכיח שוב כמה הוא משמעותית עבורנו. ביחד עם קוקצ'ו וטאפיה  הם יוצרים קישור שגורם לכל הקבוצה להיראות טוב".


מי שעוד זכה למחמאות מהמאמן הוא אדגר לה, הבלם המושאל מטרבזונספור עלה בהרכב על חשבונו של הבלם הוותיק ואן דר היידן, דבר שגרם להפתעה רבה בהולנד: "אחרי המשחק נגד אוטרכט דיברתי עם ואן דר היידן והודעתי לו על ההחלטה שלי. הוא כיבד את זה ואני מרוצה מאוד מההופעה של לה". אמר סתאם לאחר המשחק.


למרות הניצחון הגדול, המאמן מיהר לצנן את ההתלהבות: "אסור לנו לחשוב שניצחנו 0:3 וזה נגמר. המצב הזה יכול להשתנות מהר מאוד, אני יודע את זה מניסיון. התנאים משתנים. בישראל מאוד חם, ובאצטדיון של באר שבע יש אווירה מאוד ביתית. הם יעשו הכל כדי לכבוש מהר. אסור לנו לנוח, נהיה חייבים לשמור על התוצאה". 




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי