נאור סבג עשוי לפתוח נגד פיינורד על חשבונו של דוד קלטינס

נאור סבג
נאור סבג | אודי ציטיאט

בב"ש מנסים לשדר אופטימיות זהירה לקראת המשחק הערב (20:15, ישיר בספורט1) ומקווים לכבוש שער מוקדם שילחיץ את ההולנדים. אוהדי הקבוצה ירו זיקוקים בסמוך לבית המלון של שחקני היריבה, עד כה נמכרו 7,500 כרטיסים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תיפרד הערב (חמישי, 20:15, שידור ישיר בספורט1) מהקמפיין האירופי, אלא אם תתרחש סנסציה במשחק מול פיינורד ההולנדית, במשחק הגומלין של פלייאוף הליגה האירופית. כזכור, ההולנדים ניצחו 0:3 במשחק בין הקבוצות בשבוע שעבר ברוטרדם, ורק ניצחון בהפרש של ארבעה שערים ומעלה, יעלה את באר שבע לשלב הבתים, כאשר ניצחון של 0:3 יכפה הארכה.

למרות שהסיכויים לכך מאוד נמוכים, בבאר שבע מנסים לשדר אופטימיות זהירה ומקווים לכבוש שער מוקדם שילחיץ את ההולנדים. על הצורך לווסת את העומס על השחקנים לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול הפועל חדרה (19:30, שידור ישיר בספורט3), מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר מתכוון לעלות עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו.

מלבד החלוץ ההולנדי, נייג'ל האסלביינק, אשר ייעדר מהמשחק הערב עקב צבירת צהובים, לרשותו בכר, יעמוד סגל מלא, כאשר מלך שערי הקבוצה, בן שהר, צפוי לקבל עדיפות בחוד ההתקפה על פני הספרדי המאכזב, אנחל קאריו. בכר צפוי לפתוח עם שלושה קשרים בעלי אופי התקפי: ניב זריהן, רמזי ספורי וג'ימי מרין. נאור סבג זוכה לעדיפות על פני דוד קלטינס.


ייעדר מהגומלין בשל צהובים. נייג'ל האסלביינק (דני מרון)

אוהדי באר שבע מנסים אף הם להשפיע על המשחק, כאשר כמה מהם הגיעו בסביבות השעה 1:30 בלילה לחלק האחורי של מלון לאונרדו בעיר וירו במשך מספר דקות זיקוקי דינור, זאת כדי להפריע למנוחתם של שחקני פיינורד ששוהים במלון. עד כה נמכרו למשחק כ-7,500 כרטיסים פחות ממחצית מתכולת אצטדיון טרנר.

בנושא אחר, במועדון יארחו במשחק הערב ילדים מבתי ספר לכדורגל משדרות, מועצה אזורית מרחבים, חורה, מועצה אזורית אל קסום ומועצה אזורית אשכול. במסגרת היחסים הטובים שנרקמו בין הפועל באר שבע לפיינורד, התארח אתמול הצוות של פיינורד בפנימיית "ביתנו", פנימייה לנוער בסיכון, אותה מלווה הפועל באר שבע בשנים האחרונות.

צוות הקבוצה ההולנדית לווה באנשי מחלקת הנוער וקשרי הקהילה של באר שבע, שהעניקו סקירה אודות העשייה בשנים האחרונות. מחר יתקיים מפגש נוסף, שיכלול אימון משותף של ילדי קבוצת טרום ב' ומאמני האקדמיה של באר שבע יחד עם המאמנים ההולנדיים.


המפגש של אנשי פיינורד בפנימיית ביתינו בבאר שבע (הפועל באר שבע רשמי)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, מיגל ויטור, לואיי טאהא, שון גולדברג, נאור סבג, מרואן קהבא, ניב זריהן, רמזי ספורי, ג'ימי מרין, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי