זה מתקרב: בספרד מעריכים שדאבור יערוך בכורה בסביליה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | טוויטר

אחרי שלא נכלל בסגל בארבעת משחקי הליגה הראשונים, חלוץ נבחרת ישראל המריא עם האנדלוסים לבאקו לקראת משחק פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי ב-19:45, ספורט1) והוא עשוי לקבל דקות

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

מואנס דאבור הוא אחד מ-23 שחקני סביליה שהמריאו עם הקבוצה לבאקו לקראת משחק פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית נגד קרבאח (חמישי ב-19:45, שידור ישיר בספורט1) ובספרד מעריכים שקיים סיכוי לא מבוטל שחלוץ נבחרת ישראל ישרוד את הניפוי (ארבעה שחקנים לא ייכללו בסגל) ויערוך את הופעת הבכורה שלו, כאשר יש הטוענים שהוא בין המועמדים לפתוח בהרכב.

לוק דה יונג אמנם טרם כבש העונה במדי סביליה, אך בשלב זה הוא החלוץ הבכיר של המאמן ז'ולן לופטגי ואחרי שרשם 340 דקות ליגה מתוך 360 אפשריות, הוא צפוי לקבל מנוחה ולהתחיל את המשחק על הספסל. המועמדים לתפוס את מקומו של ההולנדי הם צ'יצ'ריטו, שעלה מהספסל נגד אלאבס ורשם בכורה, מוניר אל חדאדי וכאמור דאבור, שהבקיע אשתקד לא פחות משמונה שערים בעשר הופעות במפעל במדי רד בול זלצבורג.

לאחר הניצחון בסוף השבוע האחרון שהעלה את סביליה למקום הראשון בטבלת הליגה הספרדית, לופטגי התייחס לכך שדאבור טרם נכלל בסגל הקבוצה ורמז: "יש הרבה שחקנים שנותרו בחוץ למרות שמגיע להם לשחק והם בוודאי מרגישים שזה לא הוגן. מכאן אני רוצה להודות להם על העבודה הקשה ולומר שהם צריכים להמשיך לעבוד כי אפשר לדעת מתי אזדקק להם, לפעמים הקריאה יכולה להגיע בתזמון בלתי צפוי. ביום חמישי הם יקבלו את ההזדמנות בליגה האירופית".

אחרי שלושה מחזורים בהם הכללתו בסגל כלל לא הייתה על הפרק, דאבור זומן על ידי לופטגי לקראת משחק החוץ נגד אלאבס אך נופה ממש לפני שריקת הפתיחה וראה את הניצחון של קבוצתו מהיציע. בספרד מעריכים שהישראלי, שהרשים במשחקי ההכנה, הוא אחד הנפגעים המרכזיים מכך שהאנשים שרכשו אותו מרד בול זלצבורג תמורת 15 מיליון יורו אינם נמצאים בסביליה, שהחזירה את המנהל המקצועי מונצ'י ומינתה את לופטגי למאמן הקבוצה.


הרשים בהכנה. מואנס דאבור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי