בקזחסטן מתכוננים: "נאתכו הוא אחד משחקני המפתח של פרטיזן"

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images

לקראת מפגש החוץ של פרטיזן באסטנה (חמישי, 17:40, ישיר בספורט2), האתר 'וסטי' סימן את חמשת השחקנים החשובים של הקבוצה הסרבית, ביניהם גם קפטן נבחרת ישראל: "הניסיון והקלאס שלו, יעזרו בזירה האירופית"

(גודל טקסט)

לאחר התיקו 2:2 נגד אלקמאר במחזור הפתיחה של הליגה האירופית בו כיכב ביברס נאתכו עם צמד, פרטיזן בלגרד תתארח מחר (17:40, ישיר בספורט2) באסטנה במטרה להשיג ניצחון ראשון במפעל.

קפטן נבחרת ישראל, שהשתלב במהירות והפך לאחד מהשחקנים החשובים של הקבוצה הסרבית צפוי להמשיך ב-11 של סאבו מילושביץ'. מלבד הכבוד שהקשר מקבל במחנה הסרבי, גם בקזחסטן מבינים את החשיבות של השחקן.

ברשת 'וסטי' הקזחית, סימנו את חמשת שחקני המפתח של הקבוצה וברשימה נכלל גם נאתכו: "אוהדי צסק"א מוסקבה ורובין קאזאן זוכרים בצורה מושלמת את הישראלי, שתפס חלק משמעותי בחוליית הקישור בליגה הרוסית. עכשיו הוא נמצא בסוף הקריירה שלו, אבל הקלאס והניסיון שלו יעזרו לפרטיזן בזירה האירופית".


"הניסיון של נאתכו יעזור להם בזירה האירופית" (ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images)

פרט לנאתכו בכתבה נכתב על הבלם בן ה-18 סטרהיניה פבלוביץ' שמסומן על פי הידיעה כאחד הכישרונות הגדולים באירופה, לזאר מרקוביץ' וזוראן טושיץ' ששיחקו בעבר בליברפול ומנצ'סטר יונייטד בהתאמה ואקס מכבי חיפה סיידובה סומא שהפך לבורג חשוב מאז חזר מעונת ההשאלה המאכזבת בשורות הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי