סולשיאר התעקש: "אני מרוצה. כבר נמאס לי לדבר על פנדלים"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Bryn Lennon/Getty Images

למרות היכולת החלשה ואפס הבעיטות לשער ב-0:0 נגד אלקמאר, מאמן מנצ'סטר יונייטד החמיא לשחקניו ("היינו צריכים לנצח, וויליאמס פנטסטי") ומצא אשמים: "הקוון הסתכל ישירות על העבירה. לא התרגלנו לדשא הסינטטי"

(גודל טקסט)
עוד ערב מאכזב עבר על מנצ'סטר יונייטד אתמול (חמישי). אחרי שאת העונה סיימה מחוץ לליגת האלופות, היא קיוותה לפחות להגיע לשלבים הגבוהים בליגה האירופית – שאחרי רבע גמר בצ'מפיונס בשנה שעברה אמור להיות משימה קלה עבורה. במקום זה היא מציגה יכולת חלשה, ואת המחזור השני היא סיימה עם תיקו 0:0 בחוץ נגד אלקמאר במשחק חסר ייחוד ועניין.


אז נכון, יונייטד שיחקה בהרכב משני ביותר אותו הוביל מייסון גרינווד הצעיר בחוד, כשהוותיקים היחידים היו נמניה מאטיץ', חואן מאטה ודויד דה חאה, אבל השורה הסטטיסטית של 0 בעיטות למסגרת אמורה להדאיג את סולשיאר. עוד נתון שמעלה תהיות הוא משחקי החוץ – השדים האדומים לא ניצחו ב-10 משחקי החוץ האחרונים שלהם בכל המסגרות, רצף שלילי שלא קרה מאז 1989.


למרות הנתונים והיכולת, סולשיאר התעקש לא למתוח ביקורת על השחקנים שלו: "זו נקודה טובה בחוץ, נגד קבוצה קשה במגרש קשוח. הם ניצחו 0:3 את פיינורד בחוץ לפני כמה ימים. עשינו שינויים בסגנון תוך כדי המשחק ואני מרוצה. ברור שהיינו צריכים לנצח"




בין השאר, המאמן הנורבגי האשים את השיפוט: "כבר נמאס לי לדבר על פנדלים שהיינו צריכים לקבל – נגד ארסנל ביום שני ועכשיו. אסור לקבל את ההחלטה הלא נכונה במצב כזה בכדורגל. הקוון הסתכל ישירות על העבירה שביצעו על מרקוס ראשפורד. אז זאת היתה החלטה לא נכונה, וקופחנו, אבל אין טעם שאתלונן. יבוא יום וההחלטות יהיו יותר בעדנו".


אלקמאר אירחה את המשחק בקארס ז'אן ארנה, אצטדיונה של דן האג, כיוון שהגג שקרס באצטדיון הביתי שלה עדיין לא תוקן. בקארס ז'אן יש דשא סינטטי, וסולשיאר טען כי הדבר הקשה על שחקניו: "לא הצלחנו להתרגל למשטח עד המחצית השנייה, לקח לנו זמן להשתלט על הכדור".


"אני מרוצה מהשחקנים, היתה הופעת בכורה פנטסטית לברנדון וויליאמס. הוא אמיץ כל כך, לא רואים עליו שום עצבים. רואים רק אומץ כשהוא רץ קדימה וכשהוא עושה הגנה". וויליאמס בן ה-19 שיחק מחצית אחת בגביע הליגה לפני כשבועיים אך לא פתח מעולם במדי הקבוצה הבוגרת.


ברנדון וויליאמס.
ברנדון וויליאמס. "לא רואים עליו שום עצבים" (Bryn Lennon/Getty Images)


יונייטד תקווה לצאת מהרצף הרע בחוץ כשתתארח אצל ניוקאסל ביום ראשון (18:20, שידור ישיר בספורט1). אחרי פגרת הנבחרות יחכה לה משחק קשה כשליברפול תגיע לאולד טראפורד, ומיד לאחר מכן היא תפגוש את פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו לקרב שעשוי להיות מכריע במאבק על הכרטיס לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי