לופטגי: "דאבור חלק מסביליה, הוא יכול לפתוח בהרכב"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Aitor Alcalde Colomer / Contributor

מאמן האנדלוסים התייחס לסיכויים שהחלוץ הישראלי יקבל דקות מול דודלאנז' (21:55, שידור ישיר בספורט3): "כל שחקן חשוב לנו". הספרדים רוצים להשיג ניצחון שני ברציפות ולשמור על המקום הראשון בבית

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

משחקי המחזור השלישי של הליגה האירופית יצאו לדרך מחר (חמישי) ומבחינת הליגיונרים השאלה הגדולה שמרחפת סביב המשחק של סביליה מול דודלאנז' (21:55 שידור ישיר בספורט3) היא שיתופו של מונס דאבור במשחק. החלוץ הישראלי אמנם עלה מהספסל בשני המשחקים האירופיים של האנדלוסים, אך בליגה הוא טרם נרשם בסגל ואולי מול אלופת לוקסמבורג הוא יפתח לראשונה בהרכב ברמון סאנצ'ס פיחואן.

סביליה מוליכה את טבלת בית א' עם שני ניצחונות ב-100% הצלחה, כשדודלאנז' במקום השלישי עם שלוש נקודות. זו תהיה הזדמנות מבחינת הספרדים לסגור סיבוב ראשון מושלם ולהתבסס בפסגה. לאחר הניצחון על לבאנטה בליגה, תהיה למארחת הזדמנות להשיג ניצחון שני ברציפות. ז'ולן לופטגי התייחס למשחק: "אנחנו מכבדים את היריבה, הם יודעים להכניס קבוצות גדולות לצרות ובגלל זה ניצחו 3:4 את אפואל ניקוסיה והעפילו לליגה האירופית. ננסה להיות אפקטיביים כי זה הדבר הכי קשה שיש, וזה יבוא רק דרך משחק טוב".

מעמדו של מונס דאבור: "הוא שווה ערך כמו כל השחקנים שלנו, בגלל זה הוא בסביליה, את ההרכב אפרסם רק לפני המשחק וכל שחקן בסגל יכול להיות חלק ממנו". לגבי מצב הסגל הוא הוסיף: "אנחנו לוקחים כל משחק לגופו, אני לוקח בחשבון את המשחקים עד דצמבר, כל שחקן חשוב לנו ואנחנו צריכים שכולם יתנו לנו מענה בעת הצורך כדי להצליח. הדבר החשוב מבחינתי לגבי המשחק מחר הוא להשיג שלוש נקודות". 

ז'ולן לופטגי. יעניק הזדמנות למונס דאבור? (CESAR MANSO/AFP/Getty Images)
ז'ולן לופטגי. יעניק הזדמנות למונס דאבור? (CESAR MANSO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי