בסגל חסר: פוגבה, דה חאה ומאטיץ' לא המריאו לבלגרד

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מנצ'סטר יונייטד תעלה בהרכב משני במשחק החוץ נגד פרטיזן בלגרד בליגת האירופית (חמישי, 19:45 שידור ישיר בספורט4). מנגד, ביברס נאתכו שמחזיק ברזומה מרשים דווקא נגד היריבה השנואה ינסה לרשום הפתעה

(גודל טקסט)

לאחר שחילצה 1:1 נגד ליברפול אשר קטע את הרצף של מוליכת הפרמיירליג, מנצ'סטר יונייטד תקווה להמשיך את השבוע החיובי במפגש בבלגרד נגד פרטיזן של ביברס נאתכו במסגרת המחזור השלישי של הליגה האירופית (חמישי, 19:45 שידור ישיר בספורט4).

השדים האדומים רשמו את פתיחת העונה החלשה בתולדותיהם בשנים האחרונות, אך בליגה האירופית היא נמצאת במקום הראשון בצוותא עם המועדון הסרבי עם ארבע נקודות בשני משחקים, אך עם זאת היא מגיע ברשימת פצועים ארוכה – דויד דה חאה, פול פוגבה, לוק שואו, אקסל טואנזבה ונמניה מאטיץ' הם רק חלק מהשמות שיחמיצו את המשחק בבלגרד ולרשותו של אולה גונאר סולשיאר סגל חסר במיוחד.

מי שכן אמור לשחק הוא מייסון גרינווד הצעיר, חואן מאטה ואנטוני מארסיאל, כאשר במרכז ההגנה עשויים לפתוח מרקוס רוחו ופיל ג'ונס ובשער אמור לעלות סרחיו רומרו הארגנטינאי על חשבונו של הספרדי הפצוע. הקשר ג'סי לינגארד בספק.


נגד היריבה השנואה הוא כיכב. האם ביברס נאתכו יפתיע גם את מנצ'סטר יונייטד? (ALEXANDER NEMENOV/AFP/Getty Images)

מנגד פרטיזן בלגרד רוצה להפתיע את השדים האדומים במגרש הביתי. לצערה אקס סיידובה סומא פצוע והוא בספק למשחק. לעומתו ביברס נאתכו נמצא בכושר מצוין והוא צפוי לפתוח בהרכב של המועדון הסרבי והוא ינסה להמשיך את הרזומה המרשים שלו נגד קבוצת מהעיר מנצ'סטר.

את יונייטד הוא פגש רק פעם אחת ולא תרם יותר מדי, אבל נגד היריבה השנואה מנצ'סטר סיטי כבש והוסיף שני בישולים בשני משחקים בלבד במדי צסק"א מוסקבה והקשר המנוסה יקווה לעוד ערב מרשים מול מועדון אנגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי