באנגליה לא התרשמו משער החוץ: "עוד ערב חסר השראה בעידן סולשיאר"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

על אף השער של מרסיאל ב-1:1 על ברוז', העיתונים בממלכה הבהירו: "דיווחי מזג האוויר היו כנראה הדבר הכי מעניין. המשחק הזה גורם שוב לתהות לאיזה כיוון המועדון הולך תחת המנג'ר". הנורבגי: "לא היה משחק מושלם"

(גודל טקסט)

שלושה ימים בלבד אחרי הניצחון הגדול על צ'לסי בסטמפורד ברידג', מנצ'סטר יונייטד הציגה אמש (חמישי) משחק פושר מאוד על אדמת בלגיה, אך יצאה מעודדת אחרי 1:1 אצל קלאב ברוז'. גם אתמול אנתוני מרסיאל היה האיש החם של השדים האדומים, כשמחק שער יתרון מפתיע מאוד של עמנואל דניס והעניק ליונייטד מקדמה גדולה מאוד לקראת הגומלין באולד טראפורד.

בתקשורת האנגלית כלל לא התרשמו מהתוצאה שהושגה במשחק החוץ, וב"דיילי מייל" נכנתב: "הערב נפתח עם גשם זלעפות והסתיים עם ברד. דיווח מזג האוויר כנראה היה הדבר המעניין ביותר אתמול בברוז'. זה היה בסך הכל עוד ערב חסר השראה בעידן אולה גונאר סולשיאר, שגורם לכולם לתהות לאן בדיוק מנצ'סטר יונייטד הולכת תחתיו".

"אני לא חושב שזה היה אחד מהמשחקים הטובים שלנו העונה", סיפר סולשיאר לאחר המשחק. "זה היה משחק קשה מאוד, נגד יריבה מאורגנת מאוד בכל חלקי המגרש. גם התנאים למשחק היו קשים מאוד. אבל השגנו שער חוץ ותיקו. מקווים לסיים את העבודה בשבוע הבא בבית".


שחקני מנצ'סטר יונייטד בסיום המשחק בבלגיה. "מקווים לסיים את העבודה בשבוע הבא בבית" (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מאז ההפסד לליברפול ב-2016 במסגרת הליגה האירופית, מנצ'סטר יונייטד נמצאת בריצה אדירה במפעל – שמונה משחקים בהם ניצחה ושניים נוספים שהסתיימו בתיקו, כשכזכור היא גם זכתה בתואר בפעם האחרונה בו השתתפה בטורניר השני בחשיבותו באירופה בעונת 2016/17.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי