"טרגדיה יוונית בלונדון": באנגליה הסבירו את הגורם להדחה של ארסנל

שחקני ארסנל
שחקני ארסנל | Julian Finney/Getty Images

לאחר שהתותחנים סיימו את דרכם בליגה האירופית בתום הארכה דרמטית נגד אולימפיאקוס, בתקשורת בממלכה הסבירו: "התקווה שמשהו השתנה במשחקים האחרונים הרגה אותם". ארטטה: "זה כואב מאוד, היו לנו שאיפות"

(גודל טקסט)

"טרגדיה יוונית בלונדון" – כך קראה התקשורת האנגלית להדחה הדרמטית של ארסנל, שהפסידה אמש (חמישי) 2:1 לאולימפיאקוס באצטדיון האמירויות ובכך סיימה את דרכה בליגה האירופית בשלב הנוק-אאוט, לאחר שכזכור היא הייתה אחת מהפיינליסטיות של המפעל בעונה שעברה.

ב"מירור" האנגלי נכתב: "זו התקווה שתמיד ממשיכה להרוג אותם. בדיוק כשאוהדי ארסנל העזו להאמין שהם יצאו לדרך חדשה אחרי ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, הם מוצאים את עצמם מחוץ לליגה האירופית. בדיוק כשהיה נראה שארטטה הצליח לאסוף את השברים שהשאיר אונאי אמרי לפניו, המנג'ר ייאלץ לצפות בהגרלה ביום שישי בידיעה שהיא לא רלוונטית אליו ושחקניו".

לאחר שריקת הסיום, התמונות היו ברורות – שחקני ארסנל שכבו על הדשא כלא מאמינים, משום שרק בדקה ה-113 פייר-אמריק אובמיאנג כבש שער במספרת אדירה שהיה אמור להספיק ללונדונים לעלות לשמינית הגמר, אך בדקה ה-119 הגיע יוסוף אל עראבי והרס לכל הקהל המקומי את החיוך הגדול. מיקל ארטטה אמר בסיום: "זה כואב, כואב מאוד. היו לנו הרבה מאוד שאיפות העונה במפעל הזה ואני חושב שיצרנו מספיק מצבים כדי לנצח את המשחק הזה".


אובמיאנג מסרב להאמין (Julian Finney/Getty Images)

המאמן הספרדי המשיך: "אם אנחנו סופגים שני שערים בבית אנחנו מכניסים את עצמנו לצרות גדולות. קשה לי לעכל את ההדחה הזו. זה האחריות שלי כעת להרים את השחקנים ולהוביל אותם קדימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי