טריפייר מואשם בהימורים לא חוקיים, יושעה לתקופה ארוכה?

קיירן טריפייר
קיירן טריפייר. התקדים | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

בדומה לסטארידג' שנקנס ב-150 אלף ליש"ט והורחק עד תום העונה, גם מגן אתלטיקו מדריד תחת חקירה בטענה שהיה מעורב בהשקעה כספית בנוגע למעברו מטוטנהאם לבירת ספרד

(גודל טקסט)

ידוע שהכדורגלנים אוהבים להסתבך במהלך הקריירה שלהם, והערב (שישי) נוסף שם חדש לרשימה: קיירן טריפייר, מגן נבחרת אנגליה ואתלטיקו מדריד בעונה האחרונה, עלול לספוג השעיה ארוכה מכדורגל לאחר שהואשם בהפרת חוקי ההימורים – אותה עבירה בגינה הורחק החלוץ דניאל סטארירג' לארבעה חודשים רק לפני כחודשיים.

טריפייר לא היה מעורב בהטיית תוצאות משחקים או בהימור על תוצאת משחק כדורגל, אלא מואשם בכך שהיה מושקע כספית במעברו מטוטנהאם לבירת ספרד, עסקה שהושלמה ביולי שעבר ועלתה לקבוצתו החדשה כ-20 מיליון ליש"ט. "אני משתף פעולה עם חקירת ההתאחדות מרצוני ואמשיך לעשות זאת", מסר המגן בתגובה לאירועי השעה האחרונה, "אני רוצה להבהיר שלא לקחתי חלק בהימורים על משחקים ולא הרווחתי מהימורים של אחרים", הוסיף. ההתאחדות האנגלית מנהלת את החקירה מכיוון שהוא היה אז שחקן התרנגולים.

כאמור ההתאחדות היא זו שחוקרת את טריפייר, אולם אם היא תרשיע אותו בעבירה ותעביר את הפרטים לפיפ"א, המגן בן ה-29 צפוי גם הוא להחמיץ מספר חודשים ולהיקנס בסכום משמעותי. אם הוזכר סטארידג', אז גם הוא הורשע באותה עבירה – אחיו הימר בהנחייתו על הקבוצה אליה יעבור והחלוץ נקנס ב-150 אלף ליש"ט וכמובן שבעקבות ההשעיה שוחרר מטרבזונספור הטורקית.




טריפייר. השעיה ארוכה בדרך? (Angel Martinez / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי