עושים שוק: קאפלו חוזר למאמן, זלאטן יישאר אצל יונייטד?

זלאטן. רמז על הישארותו לעונה נוספת
זלאטן. רמז על הישארותו לעונה נוספת | צילום: Gettyimages

השבדי עשוי לזכות בחוזה בהתאם לשיקום, המאמן האיטלקי חתם בג'יאנגסו וישתכר עשרה מיליון יורו בעונה. וגם: באיירן צירפה את גנאברי, , קלופ רוצה את צ'מברליין וז'ירו בדרך לווסטהאם

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של הקיץ מעביר הילוך. הליגות הסתיימו, גם הנפות הגביע ברחבי היבשת מאחורינו, וכעת כל שנותר הוא להיאבק על השחקנים הטובים ביותר בשוק. בלוג ההעברות של אתר ספורט1 ירכז בפניכם דקה אחרי דקה, לאורך כל היום, את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.

 

רשמי
* המאמן הוותיק פאביו קאפלו מונה רשמית למאמן ג'יאנגסו סונינג הסינית וירוויח 10 מיליון יורו בעונה, דבר שיהפוך אותו למאמן עם המשכורת השביעית בטיבה בעולם . תפקידו האחרון של האיטלקי היה מאמן נבחרת רוסיה, ממנה פוטר בקיץ 2015. כזכור, גם אקס מכבי תל אביב פאולו סוזה.

 

Official: @JiangsuSuningFC appoints Fabio Capello as their new head coach. pic.twitter.com/mZoZ70R08o

— Yixin Li (@FRsoccerYixin) June 11, 2017


*מגנה השמאלי של אייבר בשתי העונות האחרונות אנטוניו לונה, חתם בעולה החדשה לליגה הספרדית לבאנטה.

Antonio Luna se compromete con el Levante por las próximas cuatro temporadas. ¡Bienvenido! https://t.co/4kutyUALRFpic.twitter.com/Q9LT797UeT

— Levante UD (@LevanteUD) June 11, 2017


* שחקן הכנף הפורטוגלי דניאל קנדיאס  מאלניאספור עבר לגלזגו ריינג'רס. 

✏️@RangersFC can today confirm the signing of Daniel Candeias from @SLBenfica on a two year deal https://t.co/XlZYQ5H75y #WelcomeCandeias pic.twitter.com/hY1weizaFF

— Rangers FC (@RangersFC) June 11, 2017


*ב"בילד" הגרמני דווח הבוקר שהקשר סרג' גנאברי, שבשבוע שעבר הפעיל את סעיף השחרור בחוזהו ועזב את ורדר ברמן, יצטרף לבאיירן מינכן. דקות ספורות לאחר מכן זה הפך לרשמי. באיירן תשלם עבורו 8 מיליון יורו והוא יחתום לשלוש שנים. רק בקיץ שעבר הוא עוד היה שחקן ארסנל.

Proud to become part of this club ⚪

— Serge Gnabry (@SergeGnabry) June 11, 2017


גנאברי על שער ה"בילד" (מסך)


*חלוץ נירנברג בשנתיים האחרונות, שבשעונה שעברה הושאל לדינמו דרזדן, סטפן קוצ'קה, חתם באינגולשטאט עד 2021 ויחבור לאלמוג כהן בעונה הקרובה בליגת המשנה.


שמועות

*לא ברור כמה אמין הדיווח הבא אבל על פי ה"מנצ'סטר איבנינג" חושף שייתכן שהודעת השחרור של זלאטן איברהימוביץ' ממנצ'סטר יונייטד לא סופית. החלוץ הוותיק הבין על פי הדיווח שלא ישוב עד 2018 ולכן ויתר על חוזהו, אך באולד טראפורד החליטו לשקול בהתאם להליך ההחלמה אפשרות להעניק לו חוזה חדש לטווח קצר. 


Zlatan Ibrahimovic could be offered a short-term deal to see out the remainder of next season once fit. #mufc [men] pic.twitter.com/OQB8f3w4bF

— United Xtra (@utdxtra) June 11, 2017

*לוצ'יאנו ספאלטי מחפש בלם לאינטר. BBC הבריטי מדווח שהנראזורי מעוניינים לצרף את בלם פ.ס.ז', טיאגו סילבה, ששיחק בעבר במילאן. במקביל, אינטר הגישה הצעה של 25 מיליון יורו לרומא על אנטוניו רודיגר. הג'אלורוסי סרבו להצעה, ודורשים 40 מיליון יורו עבור הבלם.


*באנגליה מדווח שליברפול מגלה עניין בעוד שחקן סאות'המפטון אחרי סאגת וירג'יל ואן דייק. הקשר הסרבי דושאן טאדיץ' עשוי להגיע לאנפילד עבור 14 מיליון ליש"ט.


* "איל מסג'רו" האיטלקי מציין שלאציו מנסה לרכוש את לואיס מוריאל, חלוצה הקולומביאני של סמפדוריה, שכבש העונה 11 שערי ליגה. תג מחירו לא יירד מ-20 מיליון יורו.


* בנוסף נכתב שבאיירן מינכן הגישה הצעה רשמית לפאריס סן ז'רמן על מרקו וראטי על סך 55 מיליון יורו. דווח גם כי ברצלונה תנסה לרכוש את מרקו וראטי, הקבוצה המועדפת על הקשר האיטלקי.



ראשי יובנטוס ייפגשו עם נציגי באיירן כדי לרכוש את דוגלס קוסטה. יובה דחתה לפי ה"גאזטה דלו ספורט" הצעה לרכוש את אלכס סנדרו ב-50 מיליון יורו על ידי צ'לסי.


*לאציו הגישה הצעה של 12 מיליון יורו על קשרה ההולנדי של מידלסברו מארטן דה רון.


* "אס" פרסם הבוקר שצ'לסי רוצה את חאמס רודריגס. הקולומביאני היה על הפרק גם בינואר האחרון כשאוסקר עבר לסין, אבל בסופו של דבר החליט להישאר בריאל מדריד. מחירו של השחקן יהיה בין 70 ל-80 מיליון יורו.


* וויין רוני החליט להישאר במנצ'סטר יונייטד ונרשם למחנה אימונים בקיץ שבועיים לפני פתיחת האימונים של קבוצתו כדי להגיע בכושר טוב. רוני, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, יודע שאם יישאר התחרות על מקום בהרכב תהיה קשה מאוד. 



וויין רוני. לא רוצה לעזוב (gettyimages)

וויין רוני. לא רוצה לעזוב (gettyimages)


* ווסטהאם רוצה את השוער ג'ו הארט ותבקש לשאול אותו לעונה הקרובה. הפטישים ימשיכו לשלם שכר של 100 אלף ליש"ט לשבוע ובחוזה תהיה אופציה לרכוש אותו בקיץ הבא. הקבוצה הלונדונית רוצה גם את אוליביה ז'ירו מארסנל, כך מדווח "סאנדיי מירור". הצרפתי יעלה 20 מיליון ליש"ט.


* בן גיבסון ממידלסברו מבוקש בליברפול במקומו של ואן דייק, שלא יגיע. גם טוטנהאם, ווסט ברומיץ' ולסטר רוצות את הבלם. בורו דורשת לפחות 20 מיליון ליש"ט. "סאנדיי אקספרס" פרסם שיורגן קלופ מגביר את המאמצים לרכוש את אלכס אוקסלייד-צ'מברליין ומוכן לשלם עבורו 40 מיליון ליש"ט לארסנל.

 

* בורוסיה מנשנגלדבאך סיכמה על רכישת הכישרון הבא מפורטוגל. הקשר הפורטוגלי מורטו קאסמה בן ה-19 סגר עד 2022 אצל הגרמנים שיעבירו שלושה מיליון יורו לפורטו.


איקר קסיאס. לא יגיע לנאפולי (gettyimages)
איקר קסיאס. לא יגיע לנאפולי (gettyimages)


* קרים רקיק, בלם הולנדי בן ה-22 ממארסיי, סיכם את תנאיו בהמבורג לארבע שנים, אבל הצרפתים דורשים חמישה מיליון יורו בעוד שהגרמנים מוכנים לשלם רק שלושה.


*אברטון מגלה עניין בחלוץ דייגו פאלסיני שכבש אשתקד 13 שערים בקרוטונה ושייך לסאסאולו.

 

* נאפולי הודיעה שלא תחתים את דייגו אלבס או איקר קסיאס כמחליפים לפפה ריינה.

 

* העיתון האיטלקי "איל ג'ורנלה" פרסם שפאריס סן ז'רמן תנסה לרכוש את ג'אנלואיג'י דונארומה ממילאן. בתוך כך קרא לו ג'יג'י בופון להגיע ליובנטוס. "אני לא נצחי ודונארומה וגם וויצ'ך שצ'סני נראים לי שוערים טובים שיכולים להחליף אותי".


דונארומה. בופון מנסה לשכנע (AFP)
דונארומה. בופון מנסה לשכנע (AFP)


* סיידו דומביה, חלוץ חוף השנהב שהושאל השנה מרומא לבאזל וזכה במלך השערים בליגה השווייצרית, עשוי לשחק בעונה הקרובה בפנרבחצ'ה. כך דיווח העיתון "פאנטיק".

 

* ניוקאסל מעוניינת בחלוצים דני אינגס (ליברפול) וסדריק באקמובו (ויאריאל).

 

* דייבי קלאסן מאייאקס בדרך לאברטון שתשלם עבורו 2 מיליון ליש"ט.

 

* האדרספילד מוכנה לשלם 15 מיליון ליש"ט על חלוץ לידס כריס ווד.


*קשר פיינורד אליירו אליה עשוי לעבור על פי דיווחים בהולנד לבשקשהיר הטורקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי