צפו: 1:1 בין מיינץ לוולפסבורג, 3:4 משוגע בבונדסליגה השנייה

יוסיפ ברקאלו
יוסיפ ברקאלו | Gettyimages

מפגש התחתית הסתיים בחלוקת נקודות, אחרי שמוטו היפני מחק בנגיעה השנייה שלו בכדור שער מוקדם של ברקאלו. בליגה השנייה: רגנסבורג נקלעה לפיגור 3:0 מול דיסלדורף בדקה ה-15, אך הפכה ב-28 דקות מטורפות

(גודל טקסט)
המחזור ה-24 בבונדסליגה הגרמנית יצא הערב (שישי) לדרך עם קרב תחתית מסקרן במיוחד בין מיינץ לוולפסבורג, שנפרדו ב-1:1 שהותיר את שתיהן מסובכות עמוק בחלק התחתון.


מיינץ הצליחה בשבוע שעבר לנצח בברלין 0:2 את הרטה ועצרה רצף של ארבעה הפסדים רצופים (אחד בגביע), ובזכות הנקודה היא לפחות זמנית במקום ה-15, משמע חלפה על פני ורדר ברמן שירדה למקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן. למיינץ 24 נקודות, מנקודה אחת יותר מלוורדר שמחר תארח את המבורג, המדורגת הלפני אחרונה, לקרב תחתית ענק נוסף.




הזאבים במצב די דומה לזה של מיינץ, נשארו במקום ה-14 והם עם 25 נקודות אחרי משחקו הראשון בקבוצה של המאמן ברונו לבאדיה שהגיע לפני שלושה ימים במקום מרטין שמידט. יוסיפ ברקאלו כבש כבר בדקה השישית מבישול של וויליאם וכמעט העניק לוולפסבורג ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים בכל המסגרות בהם לא ניצחה, אבל היפני יושינורי מוטו, שנכנס לכר הדשא רק בדקה ה-40, הצליח בנגיעתו השנייה בלבד בכדור בדקה ה-44 לקבוע 1:1, תוצאה שנשמרה עד לסיום.

Yunus Malli is full of surprises… and no-one expected him to miss this one (74') #M05WOB 1-1 pic.twitter.com/k1kKGTOFu5

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) February 23, 2018

עוד הערב בגרמניה, בליגת המשנה, פורטונה דיסלדורף, סגנית המוליכה, התארחה אצל רגנסבורג ובדקה ה-15 היא כבר הוליכה 0:3 מרשים, אך בסופו של דבר היא הפסידה 4:3 משוגע לגמרי, כשהמקומיים משלימים את המהפך מדקה 37 ועד 65 – ארבעה שערים ב-28 דקות וניצחון שהקפיץ אותם למקום הרביעי. לחצו כאן לצפייה בתקציר.

Mentalitätsmonster…  #SSVF95

Janne pic.twitter.com/HPc4qakI2y

— SSV Jahn Regensburg (@SSVJAHN) February 23, 2018


עוד הערב, בליגה הצרפתית, המחזור ה-27 נפתח בתיקו ללא שערים בין שטרסבורג למונפלייה. חלוקת הנקודות משמעותה שהמארחים משטרסבורג במקום ה-14 עם 31 נקודות, חמש הפרש מאמיין שמדורגת 18 ושש נקודות מאנז'ה שמתחת לקו האדום, בעוד מונפלייה טיפסה לפחות זמנית למקום החמישי על חשבון נאנט עם 39 נקודות, 10 הפרש מליון הרביעית.


משחק נוסף שהסתיים ללא שערים היה בפתיחת המחזור ה-25 בליגה הספרדית, כאשר קרב התחתית בין דפורטיבו לה קורוניה ואספניול איכזב. קלרנס סיידורף, מאמנה הטרי של לה קורוניה, צבר נקודה ראשונה, אך נשאר מתחת לקו האדום בעקבות התיקו, עם 18 נקודות במקום ה-18 – שתי נקודות מלבאנטה ו-10 מאלאבס ומאספניול שמדורגות 16 ו-15 בהתאמה. הרגע המשמעותי במשחק היה בדקה ה-65, אז החמיצה לה קורוניה פנדל אחרי שלוקאס פרס הוכשל, ניגש בעצמו לבעיטה, אולם נעצר אצל דייגו לופס הוותיק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי