צפו בתקציר: ורדר ברמן כפתה 2:2 על מנשגלדבאך

יוהאנסון
יוהאנסון | Gettyimages

האורחים מהתחתית היו כבר בפיגור 2:0 בדקה ה-32 (זקאריה ושער עצמי) במגרש המושלג, אבל דילייני ויוהנאסון סחטו נקודה יקרה. בצרפת: מונאקו וניס ניצחו 1:2 את בורדו וליל (בהתאמה)

קבוצות: ורדר ברמן
(גודל טקסט)

ורדר ברמן יצרה כבר העונה הרבה משחקים מותחים עם מהפכים וחגיגות שערים, שרובם אגב הלכו לרעתה, אבל הערב (שישי) בבורוסיה פארק המושלג הצליחו הירוקים לצאת מפיגור 2:0 כבר בדקה ה-32 וירדו עם 2:2 ועוד נקודה יקרה במאבקי התחתית.

דניס זקאריה ניצל טעות של טום דילייני הדני כבר בדקה ה-5 כדי להתקדם בשמאל ולהרשית לפינה הנגדית של השער, 0:1 לגלדבאך. בדקה ה-32 שוב זקאריה השוויצרי ממוצא קמרוני שהיתל במגני ורדר, הפעם מימין, והעביר רוחב אותו דחק הבלם הפיני ניקולאס מויסאנדר לרשתו הוא, 0:2.

גמור? ממש לא. דילייני כיפר על הטעות מהשער הראשון בדקה ה-59 כשנגח כדור קרן של מקס קראוזה לרשת, 2:1. המילה האחרונה היתה של המחליף ארון יוהאנסון שירה מקרוב את ה-2:2 בדקה ה-78.


אפילו הקמע לא מצליח לנחם את גינטר המאוכזב (Getty)

ברמן פתחה בעקבות המשחק פער של שלוש נקודות מהקו האדום, בעוד גלדבאך החמיצה הזדמנות להידבק לחבורת הצמרת.


צרפת: 1:2 למונאקו על ליל, באלוטלי כבש לניס
מונאקו צימקה זמנית את הפער מפ.ס.ז' ל-11 נקודות (60 מול 71) אבל בעיקר התרחקה מהשלישית מארסיי בחמש נקודות אחרי שניצחה 1:2 את בורדו. מריו באלוטלי, שסוכנו מינו ראיולה אמר שהוא שוב מכוון למועדון הגדולים, כבש את השער הראשון ב-1:2 של ניס על ליל.


מונאקו – בורדו 1:2
ולנטין ואדה הארגנטיני הצעיר ירה בחצי גובה לרשת וסיים מתפרצת בדקה ה-32 שער וקבע 0:1 לבורדו. אלא שמסתבר שזו היתה גם הבעיטה האחרונה של האורחים למסגרת ומכאן ואילך היתה רק קבוצה אחת במגרש, שגם כבשה פעמיים. ממש לפני השריקה שלח תומא למאר, בעונתו האחרונה בנסיכות, כדור עומק סטייל דה בריינה ולסטבן יובטיץ' נותר רק לגלגל את ה-1:1. השער השני היה יפה לא פחות כשג'יבריל סידיבה חתך על קו הרוחב מימין והעביר לרוני לופס שבא במרוצה וירה לחיבורים הנגדיים, 1:2 מונאקו.


באלוטלי. חזר להיות מכונת ירייה (AFP)

ניס – ליל 1:2
באלו נגח בעוצמה כדור קרן מ-10 לרשת הגבוהה כבר בדקה ה-5 השער ה-14 שלו בליגה. לואיס ארויו השווה מקרוב בדקה ה-51 אבל וילאן קיפריאן דאג בוולה מרהיב בדקה ה-80 להשאיר את הנקודות בבית. באלוטלי וחבריו קפצו זמנית למקום השישי, האורחת נותרה מסובכת מתחת לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי