צפו: באיירן הביסה 0:4 את פרייבורג, שטוטגרט ניצחה בקלן

תומאס מולר
תומאס מולר | Gettyimages

הבווארים נעלו את המחזור ה-25 בבונדסליגה עם ניצחון חוץ מוחץ, טוליסו, ואגנר ומולר כבשו. שטוטגרט המשיכה ברצף הניצחונות עם 2:3 בקלן, קלאודיו פיזארו ומריו גומז הוותיקים כבשו

קבוצות: קלן
(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה הגרמנית נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. שטוטגרט ניצחה את פ.צ קלן וסיבכה אותה קשות בתחתית, לאחר מכן התארחה באיירן מינכן בפרייבורג ולא התקשתה להביס.


פרייבורג – באיירן מינכן 4:0

אחרי שמעדה בשבוע שעבר בבית מול הרטה ברלין (0:0), האלופה התארחה בפרייבורג ולא התקשתה להביס. שער עצמי של שוער המארחת אלכסנדר שוולו בדקה ה-25 העלה אותה ליתרון, קורנטן טוליסו הכפיל כעבור שלוש דקות ובמחצית השנייה הבקיעה האורחת שני שערים נוספים, כאשר סנדרו ואגנר כבש את השלישי שלו מאז עבר לבאיירן בדקה ה-54 ותומאס מולר קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-69.

באיירן מינכן ניצבת לבדה בפסגת הבונדסליגה עם 63 נקודות, 20 יותר מאשר לסגנית המוליכה שאלקה, בעוד פרייבורג במקום ה-13 עם 29 נקודות, ארבע הפרש ממיינץ שבמקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן. לפרייבורג גם היה זה הפסד ראשון אחרי שני מחזורים רצופים.


טוליסו והבווארים חוגגים על פרייבורג (AFP)

פ.צ קלן – שטוטגרט 3:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
עד לפני כמה שבועות שטוטגרט הייתה בסכנת ירידה, היום היא כבר רחוקה משם משמעותית. הקבוצה של טייפון קורקוט השיגה ניצחון רביעי ברציפות והשלימה משחק חמישי רצוף ללא הפסד. מריו גומז המשיך את הכושר הנהדר שלו עם צמד בתוך שתי דקות (45 ו-45+2) ואנדראס בק הוסיף עוד אחד (57) והשניים השכיחו את שער היתרון המוקדם של קלאודיו פיזארו בן ה-39 (7). מילוש יואיץ' רק צימק בדקה ה-87. המארחת ממשיכה את חוסר היציבות שלה (הדהימה במחזור הקודם את לייפציג) וככה יהיה לה קשה להישאר בתחתית.


מריו גומז חוגג. שטוטגרט לא עוצרת (Gettyimages)

צרפת: רק תוצאות תיקו לליון ולמארסיי
במשחק המוקדם של הערב בצרפת, קאן ניצחה 0:2 בביתה את שטרסבורג משערים של רוני רודלין (43) ופרדריק גילברט (87) והתרחקה מהתחתית. לאחר מכן, ליון סיימה ב-1:1 מאכזב מול מונפלייה. איסק אמבנזה העלה את מונפלייה ליתרון מוקדם בדקה השביעית, מרסלו דיאס השווה לליון 13 דקות בתוך המחצית השנייה. הפתעה נרשמה גם במשחק הנועל את המחזור, כאשר מארסיי סיימה בביתה ב-1:1 מול נאנט הודות לשער שוויון של פלוריאן תאובין הלוהט עמוק בתוספת הזמן. למרות הנקודה, פספסה מארסיי הזדמנות פז להגדיל את הפער במקום השלישי, המוליך למוקדמות ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי