צפו: ברמן חזרה מפיגור וסיבכה את שאלקה בתחתית עם 2:4

ורדר ברמן
ורדר ברמן | Gettyimages

לפני גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר סיטי, צמד של אמבולו לא הספיק לכחולים, שרשמו הפסד שלישי ברציפות ומשחק שביעי ללא ניצחון. באמצע השבוע בספרד, בילבאו ואספניול נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)
במקביל למשחק בליגה השנייה בין אינגולשטאט לאוניון ברלין, במהלכו הורחק אלמוג כהן ולאחריו הוא הותקף ברשת על ידי אוהד מקומי, גם המחזור ה-25 בבונדסליגה נפתח הערב (שישי) עם מפגש אחד בו ורדר ברמן חזרה מפיגור וסיבכה את שאלקה עם 2:4 ביתי.


דווקא שאלקה, שתפגוש באגליה באמצע השבוע את מנצ'סטר סיטי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, הייתה זו שכבשה ראשון לאחר שבריל אמבולו מצא את הרשת (26), אבל ורדר ברמן לא נבהלה והגיבה במהרה מרגליו של מילוט ראשיקה (31)  שקבע 1:1 בהפסקה.


שש דקות בתוך המחצית השנייה פנדל מוצלח של מקס קרוסה הפך את התוצאה ומי שלמעשה הכריע היה רשאיקה שהשלים צמד (73). חמש דקות לסיום אמבולו השלים צמד והעלה את מאזנו לארבע שערים העונה, אך המילה האחרונה הייתה של מרטין הרניק שקבע 2:4 בדקה ה-94.


אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, ברמן שבה לנצח וטיפסה זמנית למקום השמיני. שאלקה, מנגד, רשמה הפסדה ליגה שלישי ברציפות והיא כבר עם שבעה משחקים ללא ניצחון. הפער משטוטגרט, שניצבת במקום שמוביל למבחנים נגד הירידה, נותר על ארבע נקודות והכחולים יחזיקו אצבעות לדורטמונד שתפגוש אותה מחר (שבת ב-16:30, שידור ישיר בספורט2).


אתלטיק בילבאו – אספניול 1:1
גם בספרד נפתח הערב המחזור ה-27 עם משחק בודד בו נפרדו אתלטיק בילבאו ואספניול ב-1:1. פקונדו פריירה (9) העלה את הקבוצה מברצלונה ליתרון מהיר, אך ראול גארסיה איזן (80) וקבע חלוקת נקודות בסיום.



הצמד שלו לא הספיק. בריל אמבולו (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי