לבנדובסקי: "רונאלדו וראמוס ניסו לשכנע אותי לעבור"

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

החלוץ הפולני של באיירן מינכן הודה שלפני כשנתיים הוא היה תחת מסע שכנועים מצד אנשי וכוכבי ריאל מדריד: "לי היה חשוב לשות רק מה שאני רוצה ולא הרגשתי צורך לעזוב"

(גודל טקסט)

העיתונאי הספרדי הידוע גיאם בלאגה שוחח בסוף השבוע עם חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי ולראשונה, לאחר כמעט שנתיים, הצליח לאשר מפי הפולני שהוא בהחלט היה עשוי לעבור לריאל מדריד. אמנם בשל היותו שחקן באיירן גם כיום ניתן לשער שלא במקרה הפולני לא מיהר להצהיר שזה היה רצונו כפי שנכתב אז וטען גם סוכנו, אבל הוא אישר את קיום המגעים מול הבלאנקוס.

כזכור, בקיץ 2017 דיווחים על מכירתו של מלך שערי הבווארים לאלופת אירופה היו כמעט בכל יום וגם החלוץ רמז לא אחת, בלשון המעטה, על רצונו לעבור למדריד, אבל בסופו של דבר התעקשותה של באיירן מינכן לשמור על הסקורר עשתה את שלה והוא נותר בקבוצה עד רגע זה, כשהעונה מערכת היחסים בינו לבין המאמן החדש ניקו קובאץ' מעט מעורערת.

כשנשאל על כך וגם על עתידו על ידי בלאגה, לבנדובסקי השיב: "כשאתה משחק באחת הקבוצות הכי גדולות בעולם, ברור שאתה יכול להיות מאושר ומרוצה מעצמך, וזו הסיבה שטוב לי בבאיירן מינכן. אנחנו משחקים ברמות הכי גבוהות ואני עושה את המיטב כדי לעמוד בציפיות ולשמח את האוהדים. כל עוד אתה מפוקס, זה מה שהקבוצה צריכה.


לבנדובסקי. אישר את רצונה של ריאל מדריד לצרפו ב-2017 (AFP)

"כשאתה משחק ברמות האלה כולם אומרים שאתה יכול לעבור מקבוצה אחת לשנייה, אבל עבורי זה לא היה חשוב. לי היה חשוב רק שאעשה מה שאני רוצה ומה שאני מחליט, אבל אז לא הרגשתי צורך לעזוב למרות שכריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס ניסו לשכנע אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי