קובאץ': "אנחנו שוב מובילים, לא ניתן לתואר לברוח"

באיירן מינכן חוגגת
באיירן מינכן חוגגת | Gettyimages

המאמן שחגג ניצחון מספר 50 בבונדסליגה, מרוצה מקבוצתו שהפגינה אופי לאחר הניצחון של דורטמונד: "ניצחנו במגרש קשה", וקיבל מחמאות מהמאמן המפסיד: "הזמנים הקשים מאחוריו, הוא אלוף". מנואל נוייר ייעדר שבועיים

(גודל טקסט)
באיירן מינכן לא התרגשה מהניצחון של בורוסיה דורטמונד ביום שבת והמשיכה את הכושר המצוין שלה כשהביסה אתמול 1:4 את פורטונה דיסלדורף במשחק החוץ. הפרס היה, כמובן, החזרה למקום הראשון בטבלה וכשנותרו חמישה משחקים לסיום – הבווארים תלויים בעצמם. אפילו המאמן המפסיד, פרידלהם פונקל, הודה: "לא היה לנו סיכוי היום, באיירן שיחקה טוב מאוד". המאמן הוותיק פירגן גם למאמן באיירן: "הזמנים הקשים מאחוריו, הוא הוכיח שהוא אלוף".


עבור ניקוי קובאץ' היה מדובר ביום מיוחד בו רשם ציון דרך עם נצחונו ה-50 בבונדסליגה. 21 מהנצחונות השיג העונה כמאמן באיירן ועוד 29 נוספים על הקווים של האקסית איינטראכט פרנקפוקט שתגיע לאליאנץ' ארנה במחזור הסיום של העונה. קובאץ' אמר: "רצינו מאוד לנצח במגרש הקשה הזה והיינו טובים במשך 90 הדקות. אנחנו שוב מובילים את הטבלה ולא ניתן לתואר לברוח".


האורחת דאגה כאשר הקפטן מנואל נוייר נפצע והוחלף בדקה ה-53, וכזכור השוער הגרמני סבל מפציעות קשות בשנים האחרונות, אך בבאיירן נשמו לרווחה לאחר הבדיקות הרפואיות ואישרו שמדובר בפציעה קלה. הקפטן ייעדר שבועיים בלבד מהמגרשים מה שיוביל לכך שיחמיץ בין היתר את חצי גמר הגביע הגרמני.



באיירן מינכן. חמישה משחקים מהתואר (Gettyimages)


לפני המשחק היה סוער בבאיירן מינכן לאחר שהקשר קינגסלי קומאן והחלוץ רוברט לבנדובסקי החליפו אגרופים במהלך האימון אך השניים השאירו את הריב מאחור והתחבקו ארוכות על המגרש. הצרפתי כבש צמד במחצית הראשונה וזכה למחמאות. ב"קיקר" הגרמני נכתב: "קומאן הוביל את באיירן לניצחון".


תומאס מולר אמר: "היינו שם מתחילת המשחק, רצינו לנצח אחרי המשחק נגד דורטמונד כי אסור לחגוג יותר מדי זמן". מי שעוד התראיין היה המגן ג'ושוע קימיך שהגן על מאמנו: "בהתחלה אמרו שהוא המאמן המושלם כי ניצחנו בקלות בפתיחת העונה, אבל עשינו טעויות אישיות ולא היינו זהירים, אלה דברים שהמאמן לא יכול לעשות נגדם דבר. יש לנו את הסגל הטוב ביותר". הגרמני, לו חוזה בבאיירן עד 2023, הוא השחקן שרשם הכי הרבה דקות העונה. אבל לא תמיד כך היה המצב. קימיך הודה: "היו זמנים שבהם היה לי קשה וחשבתי האם באיירן היא המועדון היחיד שקיים".



 

The #Bundesliga title race is set to go to the wire and @esmuellert_ is hungry for another Bayern triumph ⚪#F95FCB 1-4 pic.twitter.com/CCIUUykqVu

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) April 14, 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי