מנואל נוייר: "לפרוש? זה מצחיק אותי. אני רוצה לחזור בהקדם"

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Gettyimages

שוער באיירן מינכן ערך מסיבת עיתונאים והתייחס לעתידו, לאור השמועות כי יודיע על פרישה מנבחרת גרמניה: "היה סיכון לשחק במצב הרגל שלי. קשה לדעת מתי אחזור, אולריך מסוגל לעזור לקבוצה במאבק האליפות בינתיים"

(גודל טקסט)

מנואל נוייר הפתיע את כולם אתמול (שלישי) כשהכריז כי יערוך מסיבת עיתונאים, והתקשורת הגרמנית החלה בספקולציות. ההנחה הבולטת היתה כי השוער האהוב יודיע על פרישה מנבחרת גרמניה, ויתמקד אך ורק בבאירן מינכן, אך היו כאלה שטענו כי הוא יתלה את הכפפות ויפרוש מכדורגל לתמיד וגם כמה גרסאות שסברו שהוא יודיע כי הוא עוזב את הבווארים ומחפש מועדון אחר.

כשהתחילה מסיבת העיתונאים, נוייר דיבר קודם כל על הפציעה שלו. "קשה להעריך מתי אחזור. המטרה שלי היא לחזור מוקדם ככל האפשר. אני חושב שהמשחק נגד לייפציג בעוד שבועיים יהיה מטרה ריאליסטית".

"סבלתי משבר בכף הרגל לאורך יותר משנה, ועם פציעה כזאת ארוכה זה ברור שפציעה בשריר תגיע אחריה".

נוייר.
נוייר. "היה סיכון לשחק נגד דורטמונד" (Gettyimages)

בתשובה לשאלה על השמועות כי יפרוש ענה נוייר: "זה מצחיק אותי".

המשחק נגד דורטמונד: "זה היה סיכון לשחק בו, למזלי לא הייתי צריך להתאמץ הרבה. לפני דיסלדורף הייתי צריך להתאמן בזהירות, אבל לא היו תסמינים לכך שהפציעה מחמירה אז עליתי לשחק".

מאבק האליפות: "רק עוד כמה ניצחונות ואנחנו מובילים. אני סמך על החברים שלי שיביאו לנו את התואר, גם על המחליף שלי סוון אולריך. הוא מוכן לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי