צפו: באיירן גירדה 0:1 על ברמן, 0:6 היסטורי לאאוגסבורג על שטוטגרט

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Gettyimages

שער מקרי של זולה (75) סידר לבווארים ניצחון וארבע נקודות הפרש מדורטמונד שתתארח מחר בפרייבורג. קבוצת התחתית כבשה שישייה ראשונה בבונדסליגה, 1:2 ללייפציג על מנשנגלבאך, הופנהיים הביסה 2:5 את שאלקה

קבוצות: מיינץ
(גודל טקסט)
המחזור ה-30 בבונדסליגה, נפתח אחר הצהריים (שבת) עם ארבעה משחקים. המוליכה באיירן מינכן, אירחה את ורדר ברמן שמקום השביעי וחרף העובדה שהאורחת שיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-58, התקשתה באיירן ורק בדקה ה-76 הצליח זולה לכבוש שער ניצחון. הבווארים הגדילו את יתרונם בפסגה לארבע נקודות, לפחות זמנית. השנייה בטבלה דורטמונד, תתארח ביום ראשון בפרייבורג.


באייר לברקוזן אירחה את נירנברג שמצויה מתחת לקו האדום וגברה עליה 0:2. בקרב תחתית חשוב אירחה אאוגסבורג את שטוטגרט והביסה אותה 0:6, מיינץ פגשה במגרשה את פורטונה דיסלדורף וניצחה 1:3. מאוחר יותר, לייפציג הלוהטת התארחה אצל בורוסיה מנשנגלדבאך וניצחה 1:2 ובמשחק שנעל את הערב, הופנהיים הביסה 2:5 את שאלקה.




באיירן מינכן – ורדר ברמן 0:1
מילוש וליקוביץ' מברמן ספג צהוב שני בדקה ה-58 ובעקבותיו אדום והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. ואולם המוליכה בתקשתה מאוד מול האורחת שצופפה את ההגנה. בדקה ה-76 כבשה סוף סוף באיירן מינכן את שער היתרון בבעיטה חזקה של ניקלאס זולה שקיבל כדור מטיאגו אלקנטרה. השער הזה הקפיץ את יושבי היציעים באליאנץ ארנה ואת יתרון המוליכה לארבע נקודות על פני הדולקת אחריה דורטמונד, שלא שיחקה היום.



כמה שבאיירן חיכתה לשער הניצחון היקר הזה (gettyimages)


אאוגסבורג – שטוטגרט 0:6
אאוגסבורג זכתה בשלוש נקודות יקרות שמסייעות לה במאבקה בתחתית מול הקבוצה שעושה את דרכה אל עבר הליגה השנייה. רני חדירה כבש ראשון, אנדרה האן הכפיל בדקה ה-18 ופיליפ מקס כבש את השלישי (29), אחרי פתיחה חזקה של המארחת. מרקו ריכטר הצעיר קבע 0:4 בדקה ה-53 ומקס כבש את שערו השני במשחק והעלה את אאוגסבורג ליתרון מוחץ של 0:5. גם ריכטר כבש את שערו השני במשחק בדקה ה-68 וקבע 0:6. שטוטגרט מפורקת ומנגד, אאוגסבורג כבשה שישייה ראשונה בתולדותיה בבונדסליגה.



שחקני אאוגסבורג חוגגים תוצאה הסטורית (gettyimages)


מיינץ – פורטונה דיסלדורף 1:3
ז'אן פיליפ מאטטה העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה הראשונה, דודי לוקבאקיו השווה בדקה ה-19 וכמעט השלים מהפך אך הוא החמיץ פנדל בדקה ה-58. קארים אוניסיביו ממיינץ כבש בדקה ה-67 והחזיר את היתרון למארחת. מאטטה כבש את שערו השני במשחק בדקה ה-87 והשלישי לקבוצתו בדרך לניצחון הביתי.



גם במיינץ חגגו עם 1:3 ביתי (gettyimages)


באייר לברקוזן – נירנברג 0:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
לוקאס אלאריו הארגנטיני כבש בדקה ה-61 והעלה את לברקוזן ליתרון של 0:1. קווין וולנד כבש את השער השני בדקה ה-86 וקבע את תוצאת המשחק. האורחת ספגה עוד הפסד בדרכה לליגה השנייה.


בורוסיה מנשנגלדבאך – לייפציג 2:1
לייפציג התבססה במקום השלישי בטבלת הבונדסליגה, אחרי שהתארחה לקרב צמרת אצל החמישית מנשנגלדבאך וניצחה 1:2. מרסל האלסטלבנק העלה את לייפציג ל-0:1 בדקה 17 וכבש גם את השני בדקה ה-53. אלאסן פלאה כבש לזכות המארחת בדקה ה-61 וצימק ל-2:1.


שאלקה – הופנהיים 5:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
שאלקה שבמקום ה-15 בטבלה, ספגה הפסד ביתי מול השישית בטבלה. איזק בלפודיל (25), אנדריי קראמריץ' (45) אדם זלאיי (65), כבשו לאורחים. דניאל קליגיורי הבקיע שער מצמק בפנדל בדקה ה-60, אך נדים אמירי כבש את הרביעי ובלפודיל השלים בדקה ה-80. גידו בורגשטאלר כבש בדקה ה-90 שער ניחומים שלא עזר לאורחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי