קובאץ' ובאיירן מאושרים: "נחגוג את הפסחא במקום הראשון"

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Gettyimages

הבלם זולה כובש שער הניצחון, שיחזר: "התפללתי שטיאגו יבחין בי". הספרדי שבישל הגיע למאה ניצחונות בבונדסליגה. "בילד": "שער האליפות של באיירן", שמובילה בארבע נקודות. הלחץ עובר לדורטמונד שיוצאת לפרייבורג

(גודל טקסט)
לאחר שתי חמישיות, כולל אחת מהן במשחק העונה מול בורוסיה דורטמונד, שתי שישיות ורביעייה אחת, באיירן מינכן הסתפקה אתמול בניצחון דחוק של 0:1 על ורדר ברמן משער מאוחר יחסית של הבלם ניקלאס זולה בדקה ה-75. השוער סוון אולריך שמר על שער נקי לראשונה העונה, הניצחון היה חשוב מאוד וכשנותרו עוד 12 נקודות בקופה, באיירן תלויה בעצמה. הבווארים יחזירו אצבעות לפרייבורג שתארח הערב את בורוסיה דורטמונד (16:20, שידור ישיר בספורט3), כשכרגע הם מובילים בארבע נקודות.


ב"בילד" הגרמני נכתב: "האם זהו שער האליפות של באיירן מינכן?". מעבר לכך צויין שהמארחת הייתה בדרך לתיקו כמו במשחק החוץ נגד פרייבורג (1:1) אבל נהנתה מעזרה בלתי צפויה. "ייז'י פאבלנקה האורח הדף הכל, אבל המזל הלך עם באיירן בעקבות הסטה האומללה לרשת".


זולה סיפר:"הייתי חופשי לבעיטה, צרחתי ובעיקר התפללתי שטיאגו יראה אותי. איימתי פעמיים על השער נגד בורוסיה דורטמונד אבל לא הצליחה לכבוש, אז אני שמח שכבשתי ושניצחנו". הבלם כבש את שערו השני העונה ודייק ב-97.4% מהמסירות שלו.


"Before the goal I was screaming and praying for Thiago to see me. I'd taken two shots against Dortmund but hit the fence, like in American football. So it was nice I could decide it today, even though it took a deflection." #FCBSVW#MiaSanMiapic.twitter.com/FxcILsZb1n

— FC Bayern English (@FCBayernEN) April 20, 2019


המאמן ניקו קובאץ' לא אהב את תנאי המשחק: "זה היה קשה עבור שתי הקבוצות, תנאים קיצוניים מאוד, מזג האוויר טיפס ל-25 מעלות והיה לא קל. ברמן לא הפסידה מאז פגרת החורף. היינו סבלניים ואני מאושר".


טיאגו רשם ציון דרך כשהגיע לנצחונו המאה בבונדסליגה עם באיירן, ב-122 משחקים בלבד. ומנגד, הקשר רנאטו סאנצ'ס שותף לדקות ספורות בלבד ושוב אותת על רצונו לעזוב: "יש לי ביטחון, אבל אני חייב לשחק יותר. אני מחכה להזדמנות. אראה בקיץ מה הכי טוב עבורי". בעוד שלושה ימים תשחק באיירן שוב נגד אותה היריבה ותרצה להעפיל לגמר הגביע הגרמני.


With 3️⃣ deserved points in the bag, the boys can enjoy a training-free Easter Sunday tomorrow #MiaSanMiapic.twitter.com/laLQJGkt5v

— FC Bayern English (@FCBayernEN) April 20, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי