דיווח: צ'לסי דחתה הצעות של ברצלונה ואתלטיקו על וויליאן

וויליאן
וויליאן | Gettyimages

ההעברות: הבלוז לא מוכנים למכור את הברזילאי, שיסיים חוזה בתום העונה תמורת 35 מיליון ליש"ט. מולר באיירן מינכן רוצה לפרוש בקבוצה ויוותר הצעת ענק מסים. קוטיניו רוצה לחזור לפרמיירליג אם יעזוב את ספרד

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

שמועות

* בצרפת בטוחים: פריז סן ז'רמן מוכנה למכור את ניימאר הקיץ אם תגיע הצעת עתק. לידיעה המלאה – לחצו כאן.


* ריאל מדריד הולכת בכל הכוח על פול פוגבה ומקווה להשלים את רכישתו עד ל-1 ביולי. לידיעה המלאה – לחצו כאן.


* בפורטוגל מדווחים שז'ואאו פליקס כבר בספרד בדרך לחתימה באתלטיקו מדריד בתמורה לסעיף השחרור שלו. לידיעה המלאה – לחצו כאן.




* לפי סקאי צ'לסי דחתה הצעות גם ברצלונה וגם מאתלטיקו מדריד בסכום של 35 מיליון יורו על וויליאן שחוזהו יסתיים בקיץ 2020. הבלוז יכולים לאבד את הברזילאי בתום העונה ללא תמורה, אבל הקבוצה הלונדונית מעדיפה להשאיר את הברזילאי בשל עונה האמברגו.


* מגן הימני המצטיין של קריסטל פאלאס, ארון ואן ביסאקה מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד ולפי הסקאי דחתה המועדון הלונדונית הצעה של 50 מיליון ליש"ט. לפי הדיווחים יונייטד הציעה כ-35 מיליון ליש"ט ועוד 15 מיליון נוספים על בונוסים.




* בלם ווסטהאם איסה דיופ שהצהיר כי ישמח לשחק יום אחד בליגת האלופות, מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן שעשויות לשלם כ-45 מיליון יורו.


* שחקן הכנף האנגלי של ליברפול שיי אוג'ו (22) שסיים עונת השאלה בריימס, עשוי לשחק תחת סטבין ג'רארד בגלאזגו רנג'רס להשאלה נוספת.


* "קיקר" הגרמני מדווח כי קשר באיירן מינכן, תומאס מולר, קיבל הצעה מפתה מהליגה הסינית: שכר שנתי של 25 מיליון יורו לעונה. בכל אופן, הגרמני בן ה-29 ייסרב להצעה. הוא מחזיק בחוזה עד 2021 ורוצה לפרוש במדי באיירן.


* עדיין בגרמניה: טימו ורנר הודיע לראשי לייפציג שהוא לא רוצה לחדש את חוזהו המסתיים בשנה הבאה (2020). החלוץ מחפש אתגר חדש מחוץ לבונדסליגה. במועדון אמרו שטרם התקבלו עבורו הצעות. החלוץ בן ה-23 כבש בעונה שעברה 16 שערים ב-30 הופעות ליגה.


* לפי "דיילי אקספרס", פיליפה קוטיניו מעדיף להגיע לצ'לסי במידה ויעזוב את ברצלונה. הקשר הברזילאי מעדיף לחזור לפרמיירליג ולא להיענות לחיזורים של פריז סן ז'רמן.





* אנטוניו קונטה רוצה לצרף את גארי קיהייל לאינטר, כך דווח בכלי תקשורת באיטליה, "ספורט מיידסט". הבלם סיים את חוזהו ויעזוב את צ'לסי בהעברה חופשיית לאחר עונה מתסכלת בה רשם שתי הופעות ליגה בלבד.


* ווסלי סניידר סיים את חוזהו באל גראפה הקטארית ומחפש את היעד הבא. סוכנו של השחקן לשיקטאש הטורקית להחתימו אלא שהם השיבו בשלילה. לפי הדיווח, הקשר בן ה-35 עשוי שוב למולדתו הולנד או לעבור לשחק בליגת ה-MLS.
 

* סרג'י מילינקוביץ' סאביץ', קשרה הסרבי של לאציו, מבוקש כבר זמן רב, ובעבר היו דיווחים שסגר ביובנטוס. נשיא הקבוצה, קלאודיו לוטיטו, התראיין לגאזטה דלה ספורט ואמר: " "אנחנו משאירים בלאציו רק את מי שיש לו העונג להישאר. אם הוא רוצה הרפתקה חדשה אנחנו לא נתנגד לכך". נראה שכרגע יובה נרתעת מלצרפו כי בביאנקונרי מאמינים שהחתמת פול פוגבה אפשרית.
 




* בפורטוגל דווח ב"רקורד" כי ריאל מדריד ובנפיקה קרובות לסגור את העברתו של החלוץ הספרדי ראול דה תומאס. החלוץ הספרדי הושאל בשנתיים האחרונות לראיו וייקאנו שם הצטיין, אך שייך כמובן לריאל מדריד. כרגע הפערים בין הקבוצות עומדים על חמישה מיליון יורו, כשהפורטוגלים הציעו 20 מיליון יורו ואילו ריאל מדריד מוכנה להתפשר על 25 מיליון יורו (תחילה הציבו הבלאנקוס לחלוץ תג מחיר של 35 מיליון יורו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי