אל חלאיפי ירה: "אף אחד לא הכריח את ניימאר לחתום בפ.ס.ז'"

ניימאר
ניימאר | AFP

יממה לאחר שנשיא המועדון העביר מסר: "מי שלא ירצה להתאמץ ולהשתפר - יכול ללכת", ב"לאקיפ" נכתב שהאלופה מחכה להצעת "XXL" עבור הכוכב הברזילאי. עוד לפי הדיווח: פיני זהבי מכין את הקרקע לחזרתו לברצלונה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
נשיא פריז סן ז'רמן, נאסר אל חאליפי, מאבד סבלנות. אתמול (ראשון) פורסם ראיון של הבעלים לעיתון הצרפתי 'פראנס פוטבול' בו שלח מסר ברור לכוכבים: "השחקנים חייבים לתת יותר ממה שנתנו עד עכשיו, אני לא רוצה עוד גינוני כוכבות. מי שלא רוצה להתאמץ ולהשתפר? הוא יכול ללכת, הדלת פתוחה", אמר אל חאליפי, שדיבר גם על העברתו של ניימאר בשנת 2017: "אף אחד לא הכריח אותו לחתום בפריז סן ז'רמן, הוא ביודעין הגיע לכאן כדי להצטרף לפרויקט הזה". 


אולי בגלל אותו מסר שהעביר הבעלים הקטארי נגד הכוכב הברזילאי, הבוקר הוטלה בצרפת פצצה: פ.ס.ז' מוכנה למכור את ניימאר. "שיר הפרידה של ניימאר", נכתב בשער "לאקיפ" שהקדיש כתבה ארוכה מאוד לסאגת ניימאר. נכתב שהכוכב הברזילאי, הרכש היקר בהיסטוריה, היה הפנטזייה של כל אוהדי כדורגל אבל בצרפת ראו בעיקר את הצדדים הפחות טובים שלו – השערוריות והמסיבות, הפציעות. עד היום הייתה חרושת שמועות על קבוצות שרוצות לצרפו, לצד הדיווחים על כך שהברזילאי מעוניין לעזוב, אך זו כנראה הפעם הראשונה בה נכתב שהקבוצה עצמה מוכנה לוותר עליו.


בצרפת נכתב שאלופת צרפת מחכה להצעת "XXL", סכום עתק, כדי לשחרר את הכוכב הקיץ, שלושה שנים לפני תום חוזהו בעיר האורות. נכתב שלפני שלושה שבועות נערכה פגישת עבודה ראשונה של פ.ס.ז' לקראת העונה הבאה, ושלושה שחקנים בלבד היו 'בלתי ניתנים להעברה' – קיליאן אמבפה, מרקיניוס ומרקו וראטי. רק מספר מצומם של קבוצות יכולות להרשות לעצמן לעמוד בעלות הכלכלית של עסקת ניימאר: ריאל מדריד (כידוע, ניימאר נחשב ל'גלאקטיקו' של הנשיא פלורנטינו פרס), מנצ'סטר יונייטד שיכולה להרוויח כסף ממכירה אפשרית של פול פוגבה, וכמובן ברצלונה.




אמנם בהנהלת ברצלונה נפגעו מעזיבתו וכך גם האוהדים, אך השחקן שמר על קשר מצוין עם חבריו בחדר ההלבשה, בין היתר עם ליאו מסי, ובדיווח צוין שפיני זהבי שמוגדר כסוכן העל, זה שהוציא לפועל את העברתו של ניימאר לפריז לפני שנתיים בתמורה ל-222 מיליון יורו – החל להכין את הקרקע לשובו של השחקן לקטלוניה. לא בטוח שדבר זה ישפיע על סכום ההעברה, אך רק נזכיר כי האתר CIES שהעריך את שווי של ניימאר ב-213 מיליון יורו ב-2018 – הציגירידה תלולה במניותיו, וכעת השווי של ניימאר הוא בין 120 ל-150 מיליון יורו. כעת ניימאר מדורג רק במקום ה-17


במהלך השנתיים שלו במדי פ.ס.ז' רשם 58 הופעות בסה"כ אך תרם 51 שערים ועוד 29 בישולים. השחקן, כזכור, מחמיץ את הקופה אמריקה בגלל פציעה וכרגע מתמודד גם עם האשמות על אונס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי