הרננדס קיבל את החולצה של להאם, בגרמניה ביקרו את באיירן

לוקאס הרננדס
לוקאס הרננדס | Gettyimages

שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון יקבל את חולצה מס' 21 של הקפטן הגרמני האגדי: "זו אחת הקבוצות הטובות בעולם". פבאר יירש את ספרה מס' 5. כלל הכרטיסים למשחקי הליגה בעונה הבאה נמכרו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
אוהדי באיירן מינכן ממשיכים לחכות לרכש משמעותי שיחזק את ההתקפה (והיום דווח בצרפת שהקבוצה פנתה לסוכניו של עוסמאן דמבלה), ובגרמניה הביקורות על באיירן מינכן לא פוסקות. ב"בילד" נכתב על כך שבאיירן מקובעת על לירוי סאנה וקאלום הודסון-אודוי, כשעורך העיתון תוהה מדוע אולי הנס לא לוקח את העניינים לידיים על חשבון חסן סליהמידיץ'. "איפה הימים בהם היית מחליש את היריבות כפי שעשית עם באייר לברקוזן ומיכאל באלאק, עם בורוסיה דורטמונד ופאולו סרג'יו ועם בורוסיה דורטמונד ורוברט לבנדובסקי". ריימונד הינקו ממליץ לבאיירן לרכוש את לוקה ואלדשמידט, חלוצה של פרייבורג ומלך שערי יורו הצעירות.


בינתיים יכולים בבוואריה להתגאות בצירופם של שני שחקני הגנה מצוינים: לוקאס הרננדס שהצטרף מאתלטיקו מדריד, ובנימין פאברד שהגיע משטוטגארט. השניים חוו את היום הראשון כשחקני באיירן מינכן ועברו את הבדיקות הרפואיות.


לוקאס הרננדס, שחקן הרכש היקר ביותר בהיסטוריה של באיירן מינכן, זה שהגיע בתמורה ל-80 מיליון יורו, קיבל את חולצה מס' 21 ששימשה שנים ארוכות את הקפטן הגדול פיליפ להאם, ששיחק בקבוצה 12 שנה (2005-2017) ורשם למעלה מ-500 הופעות.





המגן שמתאושש מפציעה סיפר: "כרגע אני מתאמן בלי הפסקה ומשתפר מיום ליום, מקווה להגיע כשיר במאה אחוז לפתיחת העונה". בהמשך הוסיף: "באיירן היא אחת הקבוצות הטובות בעולם, זה צעד חשוב וגדול בקריירה שלי. זה גורם לי לגאווה לייצג את המועדון הזה". המגן יוצג רשמית בתחילת השבוע הבא עם תחילת האימונים. אני מקווה שהשנה הבאה תהיה טובה יותר".


בנג'מין פבאר קיבל את חולצה מס' 5 שהייתה שייכת למאט הומלס שחזר לבורוסיה דורטמונד, וכמובן בעבר שיחק עם המספר הזה פרנץ בקנבאואר. פבאר עבר את הבדיקות הרפואיות אך הבלםמגן שהיה חלק מסגל נבחרת צרפת הצעירה באליפות אירופה 2019, יזכה לחופשה מיוחדת ויצטרף לקבוצה רק בעוד שבועיים. פבאר אמר: "כשאני חושב על באיירן, אני חושב על המועדון הטוב בגרמניה ואולי בעולם, קבוצה שזוכה בתארים רבים. בשבילי זה היה באיירן או כלום".


ובעניין אחר, באיירן מינכן הודיעה היום שכל הכרטיסים למשחקי הבית והחוץ לעונה הקרובה בבונדסליגה נמכרו, למרות שהליגה הגרמנית תפתח רק בעוד שבעה שבועות. המנכ"ל קרל היינץ רומניגה אמר: "אנחנו מאושרים מהביקוש הגדול עבור הכרטיסים למשחקינו בעונה הקרובה. פעם נוספת אנחנו רואים כמה באיירן אטרקטיבית".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי