יישאר בגרמניה? פרנקפורט פנתה לנציגיו של ריברי

פרנק ריברי
פרנק ריברי | Gettyimages

לפי "בילד", הקבוצה שנפרדה מיוביץ' והאלר הקיץ ותשחק באירופה בעונה הבאה, הציעה לצרפתי חוזה לעונה אחת אך הוא יצטרך להפחית משמעותית בשכרו. האם הקשר בן ה-36 ישחק נגד באיירן עמה הוא כה מזוהה?

(גודל טקסט)
למעלה מחודשיים עברו מאז פרנק ריברי נפרד מבאיירן מינכן לאחר 12 שנים גדולות. בזמן שחברו הטוב אריאן רובן הודיע על פרישה, הצרפתי בן ה-36 רוצה להמשיך לשחק אך עדין לא מצא קבוצה חדשה. תכונה גדולה בגרמניה נרשמה היום (שני) כש"בילד" העיתון הגדול במדינה פרסם כי ריברי עשוי להמשיך בבונדסליגה בכל זאת, אך במדי קבוצה אחרת.


איינטרכט פרנקפורט פנתה לנציגיו של הקשר והציעו לו חוזה לעונה אחת עם אופצייה. הקבוצה של אדי הוטר הגיעה בשנה שעברה עד לחצי גמר הליגה האירופית וסיימה במקום השביעי בליגה הגרמנית כך שגם בעונה הבאה תשחק באירופה. פרנקפורט זקוקה לחיזוק בהתקפה לאחר מכירתם של לוקה יוביץ' לריאל מדריד (60 מיליון יורו) וסבסטיאן האלר לווסטהאם (45 מיליון ליש"ט), שחקני ההתקפה הבכירים שלה.


ריברי כמובן יכול להצטרף בהעברה חופשית אך הקבוצה לא תוכל לעמוד אפילו במחצית משכרו בבוואריה (15 מיליון יורו), כך שהוא ייצטרך להתפשר. הצרפתי עצמו שומר על קשר ומקפיד לשתף את האוהדים והעוקבים ברשתות החברתיות באימונים המפרכים אותם הוא עובר כשהמסר ברור: יש לו מה לתרום. רק אתמול דווח כי ליברפול שקלה לצרף את ריברי אם אחד משחקני הספסל יעזוב.




במהלך 12 עונותיו בגרמניה זכה ריברי בתשע אליפויות במדי באיירן מינכן (שבע מהן ברציפות) וכבש 86 שערים ב-273 משחקים. כמוכן, זכה בליגת האלופות (בעונת הטרבל 2012/13) ובסה"כ ב-14 תארים נוספים. האם ריברי שכה מזוהה עם באיירן, ישחק נגדה בעונה הבאה? כך או כך, בגרמניה כבר לא יכולים לחכות לקראת האתגר הבא בקריירה שלו. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The sport fetches the fear to dominate, the fatigue to triumph over it, the difficulty to overcome her #fr7

A post shared by Franck Ribéry (@franckribery7) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי