באיירן מינכן מנסה לצרף את ורנר, אנזונזי עבר לגלאטסראיי

אנזונזי
אנזונזי | Gettyimages

הבווארים לא מעוניינים במנדז'וקיץ' ומנסים להוריד את מחירו של כוכב לייפציג, קשרה של רוצא הושאל לאלופה הטורקית, רודריגו לא יעבור לאתלטיקו. וגם: יובנטוס רומזת לשחרור של דיבאלה ואקס מכבי ת"א שוחרר מגרמניה

(גודל טקסט)
רשמי
* רומא הודיעה על השאלתו של הקשר הצרפתי סטיבן אנזונזי גלאטסראיי עד תום העונה בתמורה לחצי מיליון יורו.



*סטיבן ג'רארד וריינג'רס שלו הצליחו לשים את היד על שחקן חיזוק די משמעותי – הקשר האנגלי-וולשי אנדי קינג בן ה-30, שיושאל לעונה מלסטר.



* מיינץ הודיעה כי אקס מכבי תל אביב חוסה רודריגס, עזב את הקבוצה בהסכמה הדדית. הקשר הספרדי שיחק בישראל בעונת 2017/18 וכבש במדי הצהובים שני שערים.




שמועות
* לפי ראשי ולנסיה, רודריגו כבר לא יעבור לאתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס הסכימו לשלם כ-60 מיליון יורו עבור החלוץ, אולם כעת העטלפים טוענים שהם התבשרו כי ההצעה כבר לא תקפה.


* פאולו דיבאלה הצהיר השבוע שיובנטוס זה הבית שלו ומסתמן שהוא יישאר לפחות עונה נוספת בטורינו, אבל המנהל המקצועי פביו פראטיצ'י הבהיר: "חלון ההעברות עדיין פתוח ויש עניין בשחקנים שלנו, אבל אין מישהו שקרוב למכירה בשלב זה".


* האם זינדין זידאן ויתר על מכירת חאמס רודריגס? מסתמן שבעקבות פתיחת העונה הרעה של הבאנקוס בהכנה, החליט המאמן להשאיר את הקולומביאני שכבר הוצע לפריז סן ז'רמן ואף ניהל מו"מ מתקדם עם נאפולי ואתלטיקו מדריד בשבועות האחרונים.


* מריו מנדז'וקיץ' בדרך לבאיירן מינכן? לטענת "בילד", הדיווחים על הגעתו לבוואריה אינם נכונים והחלוץ בן ה-33 כלל לא מועמד לאלופת גרמניה. מי שכן שוב על הפרק הוא טימו ורנר, חלוץ רד בול לייפציג שדורשת עבורו 40 מיליון יורו, כמעט כפול מדרישת קבוצתו. החלוץ יסיים את חוזהו בתום העונה ואם לא יימכר יוכל לעזוב בקיץ 2020 ללא תמורה.



מנדז'וקיץ'. מעבר לבאיירן מינכן לא על הפרק, כנראה (AFP)


* אריק מקסים צ'ופו-מוטינג, שהגיע במפתיע לפריז סן ז'רמן בהעברה חופשית מסטוק ופחות במפתיע גם איכזב מאוד, יעזוב בהשאלה ויעדו הבא יהיה ככל הנראה לצ'ה האיטלקית.


* סלטיק כואבת ומתוסכלת מההדחה לקלוז' במוקדמות ליגת האלופות והטעות הקשה שביצע השוער סקוט ביין עלולה לעלות לו ביוקר. המנג'ר ניל לנון רוצה לצרף את שוער סאות'המפטון פרייזר פורסטר בן ה-31, מי שעד לפני מספר שנים עוד השתייך לסגל נבחרת אנגליה וכעת הוא השוער השני ואולי השלישי של סאות'המפטון. פורסטר שיחק בסלטיק כמושאל בין השנים 2010 ל-2012 ולאחר מכן נרכש על ידי אלופת סקוטלנד ונמכר ב-2014 לסאות'המפטון. גם באותן ארבע שנים שלו בירוק, המנג'ר היה ניל לנון ששב לקדנציה נוספת בפברואר האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי