צפו: אלקאסר וסאנצ'ו נצצו, דורטמונד פתחה עם 1:5 על אאוגסבורג

מרקו רויס, ג'יידון סאנצ'ו
מרקו רויס, ג'יידון סאנצ'ו | INA FASSBENDER / Contributor

האורחת היממה 29 שניות מן הפתיחה, אך החלוץ (צמד), ילד הפלא (שער ובישול), רויס ובראנדט (שער בבכורה) סידרו שלוש נקודות במחזור פתיחת הבונדסליגה. בוס ולברקוזן גברו 2:3 על פאדרבורן, ורדר ברמן מעדה

(גודל טקסט)
אחרי שבאיירן מינכן מעדה באופן מפתיע במשחק פתיחת הבונדסליגה, המחזור הראשון בליגה ההתקפית ביותר באירופה נמשך הערב (שבת) עם שישה מפגשים כשבמוקד סגנית האלופה בורוסיה דורטמונד החלה את העונה עם 1:5 מרשים על אאוגסבורג.


לברקוזן של פטר בוס פתחה ברגל ימין עם 2:3 קשה על פאדרבורן, ורדר ברמן הובכה עם 3:1 בבית לפורטונה דידלדורף, וולפסבורג גברה 1:2 על פ.צ קלן, גלדבאך ושאלקה נפרדו ב-0:0 ופרייבורג הביסה 0:3 את מיינץ. (לחצו כאן וצפו בשערי המחזור הראשון). 


בורוסיה דורטמונד – אאוגסבורג 1:5

האוהדים בצהוב-שחור לא הספיקו להתיישב ופלוריאן נידרלכנר העלה את אאוגסבורג ליתרון מדהים כעבור 29 שניות בלבד, אך דורטמונד, בבכורה של טורגן הזאר וניקו שולץ בהרכב, לא נבהלה ואיזנה כבר בדקה השלישית לאחר שפאקו אלקאסר דחק מקרוב אחרי הדיפה רעה של השוער האורח וקבע 1:1 בהפסקה. המנוחה עשתה טוב למארחת, שעלתה למחצית השנייה בשיגעון והפציצה שלושה שערים נפלאים בשמונה דקות.


כדור רוחב של אקסל ויטסל מצא את ג'יידון סאנצ'ו ששלח פצצה לפינה הרחוקה ורץ לחגוג עם הקהל (51). סגנית האלופה קיבלה תיאבון ומי אם לא הקפטן, מרקו רויס, נותר חופשי ומאושר ברחבת אאוגסבורג וירה את השלישי (57). שתי דקות חלפו וילד הפלא, סאנצ'ו, הוסיף לעצמו בישול לאלקאסר שהשלים צמד בנגיעה והעלה את מאזנו ל-20 שערי בונדסליגה ב-27 הופעות – השחקן שהזדקק להכי מעט משחקים על מנת להבקיע 20 שערים, בצוותא עם לוקה טוני. מי שחתם את התוצאה היה המחליף יוליאן בראנדט, שכבש בבכורה שלו (82) בנגיעה יפה מהאוויר.

הפריחה נמשכת. פאקו אלקאסר (Gettyimages)


באייר לברקוזן – פאדרבורן 2:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

גם המשחק בבאיי ארנה נפתחה בצורה מסחררת. לאון ביילי העלה את החבורה של פטר בוס ליתרון (10) וקאי האברץ הנפלא כבש את השני (19), אך פאדרבורן איזנה פעמיים משערים של סוון מישל (15) וסטרלי מאמבה (25). בהמשך הקצב והאירוע המשמעותי הבא נרשם רק בדקה ה-70, אז קווין פולאנד העניק למארחת שלוש נקודות עם שער ניצחון יקר מפז.


תוצאות נוספות

וולפסבורג – פ.צ קלן 1:2
ורדר ברמן – פורטונה דיסלדורף 3:1
פרייבורג – מיינץ 0:3

בורוסיה מנשנגלדבאך – שאלקה 0:0



שחקני לברקוזן חוגגים ניצחון קשה במחזור הפתיחה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי