צפו בתקציר: לייפציג נותרה מושלמת לאחר 1:2 על פרנקפורט

שחקני לייפציג חוגגים
שחקני לייפציג חוגגים | JOHN MACDOUGALL/AFP/Getty Images

קבוצתו של נגלסמן נצמדה לפסגה אחרי שני מחזורים, בזכות שער מוקדם של ורנר (10), וכיבוש אדיר של פולסן (80). פסיינסיה רק צימק (90). כעת: הרטה ברלין נגד וולפסבורג (שידור ישיר בספורט2)

(גודל טקסט)
המחזור השני של הבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) לאחר הניצחון 0:3 של וולפסבורג על הרטה ברלין. קודם לכן לייפציג הצטרפה לבורוסיה דורטמונד, פרייבורג ולבאייר לברקוזן וכן לוולפסבורג  בצמרת עם שש נקודות משש אפשריות לאחר 1:2 ביתי על איינטרכט פרנקפורט.


ר.ב. לייפציג – איינטרכט פרנקפורט 1:2
שתי הקבוצות שניצחו במחזור הפתיחה רצו לשמור על מאזן מושלם, למרות זאת האורחת עלתה בהרכב משני בשל משחק הפלייאוף במוקדמות הליגה האירופית נגד שטרסבורג וגם בגלל מספר פציעות של שחקני מפתח.


מנגד, אוהדי לייפציג קיבלו בשורה משמחת מכיוונו של כוכב הקבוצה טימו ורנר, שהודיע שעה לפני המשחק על הארכת חוזה עד 2023. החלוץ הגרמני הבינלאומי סיפק סיבה נוספת לשמחת האהודים הביתיים כבר בדקה ה-10 כאשר העלה את קבוצתו ליתרון לאחר שקיבל מסירה מיוסוף פולסן בראש והגרמני בעט באלגנטיות מקרוב.


מבשל השער הראשון סגר את הסיפור בדקה ה-80 עם שער אדיר בוולה שעבר בין רגליו של קווין טראפ. גונסאלו פסיינסיה כבש מנגד את שערו הראשון העונה בדקה ה-90, אך כאמור זה היה מאוחר מדי עבור קבוצתו.



ניצחון נוסף ליוליאן נגלסמן (JOHN MACDOUGALL/AFP/Getty Images)


תוצאה נוספת
הרטה ברלין – וולפסבורג 3:0



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי