פ.ס.ז'. תגיש הצעת ענק על זאהה, יונייטד ואינטר על סף סיכום

ווילפריד זאהה
ווילפריד זאהה | Gettyimages

מחליף לניימאר? בצרפת מדווחים כי האלופה, שעומדת להחתים את רפאל גררו מדורטמונד, רוצה גם את הכוכב המבוקש של קריסטל פאלאס. עסקת אלכסיס סאנצ'ס קרובה לחתימה, וגם: מונאקו החתימה מגן ומנצ'סטר סימנה רכש עתידי

(גודל טקסט)
רשמי
* חיזוק למונאקו: גיירמו מאריפן, מגן אלבאס, חתם לחמש עונות בקבוצה הצרפתית. הצ'יליאני בן ה-25 רשם 49 הופעות בשני עונות בקבוצה הספרדית, וכעת מצטרף למועדון הפאר של לאונרדו ז'רדים.




* פנרבחצ'ה הטורקית הודיעה על כך שהבלם אדיל ראמי יגיע היום לטורקיה כדי לנהל מו"מ, שאם יושלם בהצלחה הוא יעבור בדיקות רפואיות ויחתום בקבוצת הפאר מאיסטנבול. ראמי נפרד ממארסיי בשבוע שעבר, לאחר שהמועדון היה נחוש לשחררו.


* אחרי שלייפציג הבהירה שטימו ורנר יימכר אם לא יאריך את חוזהו וכבר היה נראה שהוא בדרכו לבאיירן מינכן, החלוץ חתם על הארכת חוזה – וכך לא יוכל לעבור לבווארים בחינם בקיץ הבא. על פי החוזה החדש הוא ילבש את מדי ה-RB עד 2023.




שמועות
* ב"פוטבול איטליה" וב"מירור" דווח כי מנצ'סטר יונייטד ואינטר יחתמו מחר על השאלתו של אלכסיס סאנצ'ס לנראזורי. פרטי העסקה עדיין לא ברורים, אך ככל הנראה אינטר תשלם חלק קטן משכרו של הצ'יליאני לאורך השנה ובסיום העונה תקנה אותו תמורת 15 מיליון יורו.


* התקשורת בצרפת סוערת סביב דיווח לפיו פריז סן ז'רמן תגיש הצעה על ווילפריד זאהה. החלוץ של קריסטל פאלאס היה על הכוונת של לא מעט מועדונים גדולים הקיץ ועם סגירת החלון באנגליה היה נדמה שהוא יישאר בקבוצתו, אך כעת נראה שפ.ס.ז', שאולי השלימה עם העבודה שניימאר בדרך החוצה, רוצה לצרף אותו אליה. ההצעה, על פי הדיווח, תעמוד על 110 מיליון יורו.


* עוד בפריז, דיווחים שונים בצרפת טוענים שרפאל גררו מבורוסיה דורטמונד אמור לנחות ולחתום בקבוצת המיליונים בכל רגע. גררו כבר שיחק תחת טוכל בגרמניה והמאמן רוצה להביא אותו כחיזוק להגנה לקראת העונה שכנראה תהיה קשה יותר מהקודמת בליגה הצרפתית.


ג'יימס מדיסון. יצטרף להארי מגווייר? (AFP)
ג'יימס מדיסון. יצטרף להארי מגווייר? (AFP)


* ב"מירור" נטען כי מנצ'סטר יונייטד סימנה את ג'יימס מדיסון מלסטר כרכש עתידי בחלון ההעברות של ינואר.


* מוחמד אלנני, שמתייבש על הספסל בארסנל, נמצא בדרכו לגלאטסראיי – כך על פי דיווחים בטורקיה. המצרי שפרץ לצד סלאח בבאזל אך לא הגיע לרמה של חברו לנבחרת מחזיק בחוזה עד 2022, אבל הקבוצה הטורקית אמורה להעביר לאמירויות כ-10 מיליון יורו תמורתו.


* האם נאצ'ו מונריאל, שהיה שותף להפסד של ארסנל 1:3 לליברפול אתמול (שבת), בדרך לריאל סוסיאדד? על פי "סאנדיי אקספרס, התשובה היא כן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי