בגרמניה החמיאו לפרישיץ': "פתח חשבון בנק בבאיירן מינכן"

איבן פרישיץ'
איבן פרישיץ' | CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images

הקרואטי שהצטיין וכבש שער בכורה ב-1:6 על מיינץ זכה למחמאות, האלופה השוותה שיא של יותר מ-20 שנה. קובאץ': "התעוררנו אחרי הפסקת השתייה, אני מרוצה". וגם: מה היה לו להגיד על הגרלת ליגת האלופות?

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי פתיחת העונה המאכזבת בתיקו 2:2 נגד הרטה ברלין במחזור הראשון, בבאיירן מינכן יכולים לסמן וי על ניצחון שני ברציפות עם1:6 מוחץ על מיינץ המסכנה וכעת הם מסתכלים על הטבלה מלמעלה – מלבד כמובן לייפציג, שעוד בשישי גברה על מנשנגלדבאך ושמרה על מאזן מושלם. מיד אחרי הפגרה ייפגשו שתי הקבוצות לקרב צמרת ישיר על המקום הראשון בטבלה. 

על הניצחון היו אחראים כמובן לבנדובסקי וקומאן, כאשר כל אחד מהם כובש שער ואליהם מצטרפים אלאבה, פבאר, דייויס ואיבן פרישיץ' שרשם את שערו הראשון בבונדסליגה. התקשורת הגרמנית החמיאה לקשר הקרואטי: "פרישיץ' פתח חשבון בנק בבאיירן מינכן", כתבו, "שער נפלא שלו בשישייה של מינכן במיינץ". זו הייתה הפעם הראשונה למעלה מ-20 שנה כשבאיירן כובשת שישה שערים תוצרת שישה שחקנים שונים, אז הביסה 1:6 את האנזה רוסטוק בספטמבר 1998.

"היינו רדומים לפני הפסקת השתייה", אמר המאמן ניקו קובאץ' לאחר המשחק, כשהוא מתייחס לפיגור המוקדם אליו נקלעה קבוצתו משער של ז'אן פול בואטיוס בדקה השישית, "ואז התעוררנו והתחלנו להניע את הכדור הרבה יותר מהר ויצרנו יותר מצבים מסוכנים. השער השני לפני ההפסקה היה מאוד חשוב. באופן כללי, אני מרוצה". לגבי קוטיניו אמר: "אני מאוד מרוצה מהביצועים שלו, התכנון היה שהוא ישחק 60-70 דקות".


שחקני באיירן מינכן חוגגים (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

המאמן התייחס להגרלת ליגת האלופות, ששמה את באיירן בבית יחד עם טוטנהאם, אולימפיאקוס והכוכב האדום בלגרד: "אנחנו נתמודד עם כל קבוצה שינחיתו עלינו. עשינו שלב בתים נהדר בעונה שעברה ואני מקווה שנצליח גם השנה". באיירן תארח את הכוכב האדום במחזור הפתיחה מספר ימים אחרי משחק החוץ הקשה אצל לייפציג.

דויד אלבה שכבש שער נפלא בכדור חופשי (בפעם השביעית בבונדסליגה – יותר מכל שחקן פעיל אחר) התראיין אף הוא: "נאבקנו כדי להיכנס למשחק ב-20 הדקות הראשונות, לא היינו מספיק אגרסיביים וגם לא מספיק מהירים. לאחר מכן השתפרנו וזה היה ערב נהדר. אני גאה להיות חלק מהקבוצה הזו. כולנו נותנים את הכל באימונים, אפשר לראות שכולם אוהבים כדורגל".


השער הנפלא של אלאבה (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי