לבנדובסקי עקץ: "באיירן היא הקבוצה הגדולה הראשונה שלי"

לבנדובסקי חוגג
לבנדובסקי חוגג | Gettyimages

החלוץ התעלם מהאקסית בורוסיה דורטמונד: "בימים הראשונים שלי בבוואריה הרגשתי סוף סוף שאני לובש חולצה יוקרתית". קומאן סיפר: "מרגיש חשוב בקבוצה, מולר אמר לי שהכל תלוי בי". וגם: הרננדז מדבר על תג המחיר

(גודל טקסט)
בלי קשר להפסד המאכזב של נבחרת גרמניה נגד הולנד במוקדמות היורו אתמול, במדינה לא יכולים לחכות לשובה של הבונדסליגה מהפגרה, כשלייפציג המוליכה תארח את באיירן מינכן בדיוק בעוד שבוע. בינתיים, רוברט לבנדובסקי שפתח את העונה בסערה, מראה שהוא חד גם בעמדת הראיונות כשמצא זמן כדי לעורר סערה כששלח עקיצה גדולה לעבר האקסית, בורוסיה דורטמונד.


לבנדובסקי דיבר על הימים הראשונים בבאיירן: "אני זוכר את התחושה המיוחדת הזו כשלבשתי את החולצה בפעם הראשונה. לראשונה הרגשתי שאני משחק בקבוצה גדולצה באמת. באיירן משחקת בכל עונה כדי לזכות בכל התארים, זה המדד בשבילי. ידעתי שזה הצעד הענק בקריירה שלי". החלוץ שהאריך לא מזמן את חוזהו עד 2023, שיחק ארבע שנים בבורוסיה דורטמונד, כזכור, במהלן זכה בין היתר בשתי אליפויות הגיע עם הצהובים-שחורים לגמר ליגת האלופות ב-2013.

בינתיים גם קינסלי קומאן התראיין לתקשורת. הקשר הצרפתי שבמועדון מחכים לפריצה הגדולה שלו בעונתו החמישית בקבוצה, לאחר עזיבתם של אריאן רובן ופרנק ריברי – סיפר בראיון ל"לאקיפ" שמבחינתו אין שום דבר חדש. קומאן סיפר: "אני אוהב לקחת אחריות. שום דבר לא השתנה מהעונה שעברה. כבר אז הרגשתי מאוד חשוב. לא הופעל עליי עוד לחץ לאחר עזיבתם של רובן וריברי. אני אף פעם לא נרגע. אם אני משחק ועוזר לקבוצה לנצח אז מעמד הכוכב יגיע אוטומטית. אני לא מחפש שישבחו אותי".




מוערך בקבוצה: "אני מרגיש שהחברים בקבוצה סומכים עליי, ואני מעורב יותר במשחק מאשר בעבר. בשנה שעברה תומאס מולר ניגש אליי במהלך אחד המשחקים ואמר לי: 'זה תלוי בך, זה הזמן שלך לעשות את ההבדל'". קומאן סיפר על הפציעות הרבות שעבר: הן עזרו לי. כשאתה שוכב בבית החולים אתה חושב על הרבה דברים ומבין שמה שהכי חשוב זה להיות בריא". את העונה הנוכחית פתח קומאן עם שני שערים ושלושה בישולים. האם זו רק ההתחלה?


בינתיים גם המגן לוקאס הרננדז התראיין וסיפר: "אני מודע למאמצים הגדולים של באיירן להחתים אותי. תג המחיר מכביד, אבל אני משתדל שלא להכניס את עצמי ללחץ. בכדורגל יש סכומי כסף אדירים". במהלך הניצחון 0:3 על שאלקה הצרפתי ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה ושיחק גם נגד מיינץ (ניצחון 1:6) – "עבדתי כמו משוגע כדי לחזור לשחק במהירות, כעת אני לא רוצה לאכזב את המועדון והאוהדים".



הרננדז. תג המחיר מקשה עליו (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי