נוייר: "אני לא מבין את טר שטגן, לא בטוח שזה מועיל"

נוייר
מנואל נוייר | Stuart Franklin/Bongarts/Getty Images

שוער הנבחרת הגיב לטענות של שוער ברצלונה על כך שהוא לא משחק בנבחרת: "הוא לא שוחח איתי ישירות, יש עוד שוערים טובים, אני שחקן קבוצתי". קובאץ' כעס על התיקו: "אנחנו נסערים, שיחקנו נפלא במחצית הראשונה"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
באיירן מינכן נותרה מאוכזבת מקרב הצמרת מול לייפציג לאחר תיקו 1:1 שמותיר אותה במקום השלישי. הדאבליסטית רשמה את פתיחת העונה הכי חלשה שלה מזה 2014/15 כשבאמתחתה שמונה נקודות בלבד בחלוף ארבעה מחזורים. "באיירן איבדה את המקום הראשון. היא פתחה נהדר אך זה לא בא לידי ביטוי על לוח התוצאות ובמחצית השנייה נאלצה להתגונן מול בעלת הבית הגאה", נכתב ב"בילד". 


ניקו קובאץ' סיכם: "שיחקנו בצורה נפלאה במחצית הראשונה. היה ברור שלייפציג תדחוף חזק לאחר מכן ואסור היה לנו לעשות טעות כמו בפנדל. אני חושב שהגיע לנו לנצח והשגנו שתי נקודות פחות ממה שהגיע לנו. אנחנו מאוכזבים ונסערים אבל שיחקנו ממש טוב!". המאמן ספג ביקורת על החלטתו להעלות מהספסל את פיליפה קוטיניו רק בדקה ה-88 ואמר: "לא היו לו אפילו 72 שעות להתאושש הוא בהחלט ייפתח במשחקים הבאים".


מנואל נוייר אמר: "היינו חייבים להוביל בתוצאה גבוהה יותר, פספסנו בגדול. ידענו מה לייפציג יעשו אבל לא היינו מדוייקים והמשחק הפך להתקפה נגד התקפה. היינו צריכים להיות קרי רוח ופיקחים יותר ולהוביל בהפסקה.



רוברט לבנדובסקי. שער שלו לא הספיק (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

לשוער היה גם מה להגיד על דבריו של חברו לנבחרת, מארק אנדרה טר שטגן, שכעס על כך שהוא לא זוכה לקרדיט. נוייר כעס: "מהי המשמעות של 'התעצבן'? הוא לא שוחח איתי ישירות. אני חושב שאני בכושר טוב מאוד. אני לא רוצה להתייחס לזה, זו לא הפעם הראשונה שהוא מביע את עצמו ככה. יש המון שוערים טובים, כמו ברנד לנו או קווין טראפ, ואני שחקן קבוצתי שחושב על טובת הקבוצה. אני לא יודע אם ההצהרות האלה מועילות. אני גם יודע איך לתמוך אחד בשני".


ובחזרה לבאיירן, מי שכבש את השער לזכותה הוא כמובן רוברט לבנדובסקי שהגיע לשבעה שערים בבונדסליגה. החלוץ זקוק לשער אחד בלבד כדי לרשום ציון דרך ענק – 200 שערים במדי הדאבליסטית. זה בהחלט יכול לקרות ביום רביעי כשבאיירן תארח את הכוכב האדום בלגרד במשחק הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי