צפו: 0:3 לפרייבורג על הופנהיים, שאלקה מחצה 1:5 את פאדרבורן

שחקני פרייבורג חוגגים
שחקני פרייבורג חוגגים | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

קבוצתו של כריסטיאן שטרייך עלתה למקום השלישי על חשבון באיירן לאחר ניצחון ענק בריין-נקר ארנה. כריסטיאן גונטר (11), יאניק האברר (38) ונילס פטרסן (59) כבשו למנצחת. הכחולים חזרו מפיגור לניצחון חוץ עוצמתי

(גודל טקסט)
לאחר ה-0:4 הענק של דורטמונד על לברקוזן, ה-0:1 של בורוסיה מנשנגלדבך על קלן והתיקו 1:1 של באיירן מינכן בלייפציג, המחזור הרביעי של הבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם 1:5 ענק של שאלקה אצל פאדרבורן ו-0:3 מרשים של פרייבורג בחוץ נגד הופהנהיים


הופנהיים – פרייבורג 3:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
הפתעת העונה בליגה הגרמית עד כה, שהפסידה את משחקה האחרון נגד קלן, ידעה שאם תשיג שלוש נקודות בריין-נקר ארנה היא תחלוף מעל האלופה באיירן מינכן ותעלה למקום השלישי. מנגד הופנהיים שסיימה ב-0:0 נגד לברקוזן קיוותה לרשום ניצחון שני העונה.


האורחת פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-11, כריסטיאן גונטר העלה את הקבוצה ליתרון עם פריצה לרחבה, בדקה ה-38 יאניק האברר הכפיל עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה והשאיר את אוליבר באומן חסר אונים. נילס פטרסן נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-59 וקבע ניצחון ענק לפרייבורג.


פאדרבורן – שאלקה 5:1

פאדרבורן עלתה ל-0:1 מהיר משער של קאולי (8), אולם האורחת לא התרגשה והתפוצצה עם חמישייה אדירה. סליף סאנה (33), סואט סרדאר (49), אמין האריט (71 ו-85) ואהמט קוטוג'ו (83) סידרו לשאלקה ניצחון ליגה שני ברציפות ומקום שישי בטבלה. המארחת, שטרם ניצחה העונה בבונדסליגה, נותרה במקום הלפני אחרון עם נקודה אחת בלבד מתוך 12 אפשריות. 

 
 


שחקני שאלקה חוגגים ניצחון גדול (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי