פרישיץ' יפתח נגד הופנהיים, קובאץ': "עדיין לא זכינו בשום תואר"

ניקו קובאץ'
ניקו קובאץ' | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הקרואטי אמור להחליף את קומאן שיקבל מנוחה, טיאגו יחזור להרכב באיירן מינכן. המאמן הרגיע אחרי ה-2:7 על טוטנהאם: "חייבים לשחק באותה רמה". במקביל: דורטמונד תחפש ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו נגד פרייבורג

(גודל טקסט)

עדיין בעננים מה-2:7 המטורף על טוטנהאם בלונדון בליגת האלופות מוקדם יותר השבוע, באיירן מינכן תתייצב מחר (שבת 16:20, שידור ישיר בספורט3) למשחק בית נגד הופנהיים במטרה לשמור על המאזן הנקי מהפסדים ועל המקום הראשון בליגה.

המאמן ניקו קובאץ' ניסה לצנן את ההתלהבות במסיבת עיתונאים לקראת המחזור השביעי של הבונדסליגה: "אנחנו צריכים לשמור על ריכוז. גם נגד טוטנהאם ראינו שאנחנו לא יכולים לשלוט כל 90 הדקות ובחצי השעה הראשונה היינו חלשים".

"זה היה משחק גדול שלנו, אבל אנחנו צריכים להציג את אותה רמה גם נגד הופנהיים. רוצים להישאר ממוקדים על המטרות. יש לנו חבורה של שחקנים טובים שנעשית קרובה יותר ויותר. השחקנים סופגים יותר ויותר את מה שאני והצוות המקצועי רוצים להחדיר להם. דבר אחד בטוח, עוד לא השגנו אף תואר העונה".

קוטיניו. מבריק מאז שהושאל מברצלונה (CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images)
קוטיניו. מבריק מאז שהושאל מברצלונה (CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images)

קובאץ' צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב מזה שהביס את התרנגולים, כאשר קינגסלי קומאן יפנה את מקומו לאיבן פרישיץ'. שינוי נוסף יהיה במרכז המגרש, כשטיאגו אלקנטרה שרק עלה מהספסל אמור לחזור על חשבונו של ג'ושוע קימיך. אלקנטרה עלה במקום דויד אלאבה שנפצע שוב, והוא בספק לקחת חלק במשחק. בחוד אמורים לפתוח שוב רוברט לבנדובסקי ופיליפה קוטיניו, שנמצאים שניהם בתקופה נהדרת.

העונה אמנם עדיין בחיתוליה, אבל לבאיירן מינכן ברור שהיא רוצה לשמור על המקום הראשון. הסטטיסטיקה עומדת לטובתה – היא מעולם לא הפסידה להופנהיים בבית. האורחת מגיעה ברצף רע של ארבעה משחקים ללא ניצחון, ובששת המחזורים האחרונים כבשה רק ארבעה שערים – הממוצע הכי נמוך בתולדותיה בבונדסליגה. מלבד זאת, באיירן תפנה עין לכיוון לברקוזן שם תארח הקבוצה המקומית את לייפציג לקרב צמרת שעלול לאיים על הפסגה במקרה של איבוד נקודות מצד הבווארים.

פרייבורג – דורטמונד
סגנית האלופה נמצאת כרגע רק במקום התשיעי, וניצחה רק משחק אחד מארבעת האחרונים בכל המסגרות – 0:2 על סלביה פראג בליגת האלופות – וכדי להפוך את המצב ליותר גרוע, היא מתארחת אצל הפתעת העונה שנמצאת כרגע במקום השלישי. מצד שני, הניצחון האחרון של פרייבורג על דורטמונד היה אי שם ב-2010, כך שלוסיאן פאברה יכול להתנחם בסטטיסטיקה. כמו כן, בפעם האחרונה שהקבוצה שלו ביקרה באצטדיון של פרייבורג היא הביסה 0:4 משערים של ג'יידון סאנצ'ו, מרקו רויס, פאקו אלקאסר ומריו גצה.

אלקאסר. לא ברור מתי יחזור (Stuart Franklin / Staff)
אלקאסר. לא ברור מתי יחזור (Stuart Franklin / Staff)

מבין הארבעה, רק שלושה צפויים לפתוח, כיוון שאלקאסר הפצוע שלא שותף נגד סלביה ייעדר מהמשחק. למעשה, בגרמניה לא מצפים מפאברה לערוך שינוי כלשהו בהרכב שגבר על הצ'כים.

משחקים נוספים (16:20, שידור ישיר בחגיגה גרמנית בספורט3)
באיירן לברקוזן – לייפציג

פאדרבורן – מיינץ

שאלקה – קלן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי