צפו בתקציר: הפסד ביתי מפתיע לבאיירן, 2:1 להופנהיים

הופנהיים
הופנהיים | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

אחרי השביעייה לרשת של טוטנהאם, הבווארים הגיעו למשחק ביתי מול הקבוצה ממרכז הטבלה והפסידו מצמד שערים של אדמיאן (54, 79). לבנדובסקי איזן זמנית (73). הפסד ליגה ראשון באליאנץ ארינה אחרי שנה

(גודל טקסט)

המחזור השביעי של הבונדסליגה נמשך היום (שבת), כשהאלופה באיירן מינכן נכנעה באליאנץ ארינה 2:1 להופנהיים, אחרי הניצחון המדהים על טוטנהאם באמצע השבוע בליגת האלופות. מדובר בהפסד הביתי הראשון של האלופה אחרי שנה. הבווארים חזרו למגרשם הביתי כדי להמשיך את המומנטום מול הקבוצה ממרכז הטבלה, אבל לאורחת היו תכניות אחרות. 

המארחת כצפוי שלטה בפתיחת המשחק, אך לא הגיעה למצבים בולטים עד לדקה ה-24, אז סרג' גנאברי, שכבש רביעייה אדירה מול התרנגולים, מצא את הרשת פעם נוספת אבל השער נפסל בטענת נבדל. חניכיו של ניקו קואבץ' התקשו להגיע למצבי הבקעה במחצית הראשונה אל מול המערך ההגנתי של הופנהיים, שכלל שלושה בלמים וירדו למחצית בתיקו 0:0. בפתיחת המחצית השנייה, האורחת היממה את מינכן כשעלתה ל-0:1 בדקה ה-54. קורנטין טוליסו איבד את הכדור קרוב לרחבה של נוייר, וסרגיס אדמיאן בעט כדור שטוח מצוין לפינה הקרובה של שוער נבחרת גרמניה.

לאחר השער, קובאץ' שלח למערכה את איוון פרישיץ' ותומאס מולר, שבישל את השוויון של האלופה בדקה ה-73. הגרמני הגביה את הכדור לרחבה ורוברט לבנדובסקי נגח בקלות פנימה. ובזמן שהאלופה חלמה על מהפך, בדקה ה-80 היתרון חזר להופנהיים, שיצאה למתפרצת נהדרת ואדמיאן השלים צמד מצוין. למרות ההפסד המפתיע, באיירן שמרה על הפסגה באופן זמני בזכות התיקו המפתיע של דורטמונד ופרייבורג. בשבוע הבא הבווארים יצאו למשחק חוץ מול אאוגסבורג, בעוד הופנהיים תארח את שאלקה.

רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני כבש אך נותר מאוכזב (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)
רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני כבש, אך נותר מאוכזב (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

שחקני באיירן מינכן מאוכזבים בסיום ( Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)
שחקני באיירן מינכן מאוכזבים בסיום (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)

הרכבים
באיירן מינכן: מנואל נוייר, בנג'מין פאברד, ג'רום בואטנג, ניקלאס שולה, ג'ושוע קימיך, טיאגו אלקנטרה, קורנטין טוליסו, קינגסלי קומאן, סרג' גנאברי, פיליפה קוטיניו, רוברט לבנדובסקי.

הופנהיים: אוליבר באומן, שטפן פוש, קווין אקפוגומה, בנג'מין הובנר, רוברט סקוב, פלוריאן גריליץ', דניס גייגר, סבסטיאן רודי, פאבל קדראבק, איחלאס בבו, סרגיס אדמיאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי