נוייר: "לא נקבל שום דבר בקלות", מה עובר על מולר?

שחקני באיירן מינכן מאוכזבים
שחקני באיירן מינכן מאוכזבים | Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images

באיירן ספגה הפסד ליגה ביתי מזה שנה דווקא לאחר ההצגה בלונדון. הקפטן כעס על ההגנה אך בגרמניה עסוקים בחלוץ ששותף רק ל-36 דקות במשחקים האחרונים. ב"בילד" קטלו: "הנגאבור, מבוכה בבוואריה"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

רק לפני ארבעה ימים הביסה באיירן מינכן 2:7 את טוטנהאם במשחק ענק. הבווארים היו בטוחים שייצאו לפגרה עם ניצחון נוסף, אך נכנעו 2:1 להופנהיים במה שהיה הפסד בית ראשון של הדאבליסטית מזה שנה, כשהפסידו 3:0 לבורוסיה מנשנגלאדבך במחזור השביעי אשתקד. עבור הופנהיים מדובר בניצחון יוקרתי, הראשון באליאנץ' ארנה בניסיון ה-12 שלהם (עד היום: תשעה הפסדים ושתי תוצאות תיקו).

"אריזה זוגית", נכתב ב"קיקר" לאחר המשחק על החלוץ סרגיס אדמיאן שכבש צמד, "באיירן, עם שינוי אחד בלבד בהרכב לאחר המשחק הענק בלונדון – הובכה דווקא בביתה נגד הופנהיים". "מבוכה בבוואריה", נכתב ב"בילד", "הנגאובר קשה לאחר טוטנהאם, גם רוברט לבנדובסקי לא עזר". החלוץ הפולני, שכבש משחק עשירי ברציפות והגיע ל-15 שערים העונה בכל המסגרות, היה נקודת האור היחידה של הבווארים. בגרמניה נכתב כי זו הייתה טעות של המאמן שלא לרענן את השורות לאחר הניצחון הגדול באנגליה.

ניקו קובאץ': "לא הצלחנו לחזור על המשחק המצוין שלנו מיום שלישי. המחצית הראשונה הייתה שווה והיינו צריכים להפיק ממנה יותר, אבל בהמשך לא היינו נחושים, לא שיחקנו טוב במחצית השנייה. עשינו יותר מדי טעויות ושילמנו מחיר יקר. הניצחון של הופנהיים מוצדק".


רוברט לבנדובסקי. נקודת האור היחידה בבאיירן (Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images)

על כך שתומאס מולר שוב סופסל: "הוא חשוב מאוד אבל גם האחרים. אם יהיה צורך הוא בהחלט יקבל את הדקות שלו, נראה מה יהיה". המנהל המקצועי חסן סליהמידיץ' אמר: " אני מבין ששחקנים לא מרוצים מכך שהם לא משחקים אבל צריכים לחשוב גם על המאמן שבוחר את ההרכב הנכון לקבוצה.

החלוץ הגרמני לא פתח בהרכב באיירן בששת המשחקים האחרונים ושותף ל-36 דקות בלבד בארבעת האחרונים. נגד הספרס הוא לא שיחק אפילו דקה. "אין מה לומר", אמר מולר ונטש מייד את עמדת הראיונות לאחר שהתנצל בפני האוהדים על ההפסד. הוא עזב את המגרש 15 דקות לאחר המשחק. בגרמניה נכתב שהגעתו של פיליפה קוטיניו חיסלה את הסיכויים שלו לשחק.

מנואל נוייר אמר: "הייתה לנו מוטיבצייה גדולה, ראו את זה לפני המשחק ובמחצית, אבל ספגנו שני שערים קלים, זו הבעייה. הכל תלוי בנו אבל זו הייתה אזהרה – אנחנו לא נקבל שום דבר בקלות, אפילו משחק בית נגד קבוצה כמו הופנהיים שהשיגה רק חמש נקודות – הוא לא קל".

תומאס מולר. מעמדו נסדק (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי