פאברה הסביר: הסיבה לספסול סאנצ'ו נגד פרייבורג

מרקו רויס
מרקו רויס | Daniel Kopatsch/Bongarts/Getty Images

דורטמונד שוב ספגה שער שוויון דרמטי, הקפטן רויס זעם: "חייבים לדעת לשמור על יתרון, ההפסד של באיירן לא עזר כל עוד אנחנו לא מנצחים". דלייני: "הדברים הקטנים הולכים נגדנו"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד שוב מאוכזבת. לאחר  שתי תוצאות תיקו 2:2 רצופות בליגה מול איינטרכט פרנפורקט ו-ורדר ברמן, היא הגיעה אתמול (שבת) למשחק חוץ מול פרייבורג, כבר הובילה 1:2 עד לדקה ה-89 ופעם נוספת ספגה שוויון, כשמנואל אקנג'י כבש עצמי רגע לפני שריקת הסיום וקבע 2:2. לאור ההפסד של באיירן מינכן, דורטמונד איבדה הזדמנות להשתוות אליה בפסגת הטבלה ונותרה עם 12 נקודות כשהיא מדורגת רק במקום השביעי. נקודת האור היחידה  – אקסל ויטסל תרם העונה כבש שני שערים ושלושה בישולים, יותר מתרומתו בכל העונה שעברה.

קפטן הקבוצה מרקו רויס אמר בסיום: "כמובן ששלוש תוצאות תיקו רצופות זה דבר שממש לא מספק אותנו. זו הפעם השנייה או השלישית העונה שאנחנו מובילים ונמצאים בדרך לניצחון ואז סופגים בדקות האחרונות. לא שיחקנו טוב במחצית השנייה, אם אנחנו עולים ליתרון בכל משחק אנחנו חייבים להיות מספיק איכותיים כדי לשמור עליו. ההפסד של באיירן מינכן לא עוזר לנו. כל עוד אנחנו לא מצליחים לנצח, אנחנו לא צריכים להסתכל על קבוצות אחרות".

כזכור גם מול פרנקפורט, דורטמונד ספגה שער עצמי רגע לפני הסיום, מרגליו של תומאס דלייני שאמר אתמול: "זו לא תחושה טובה, עשיתי את אותה טעות מול פרנקפורט, זו תקופה בה הדברים הקטנים הולכים נגדנו. אולי אנחנו נהנים יותר מדי מהשליטה בכדור אך לא תוקפים מספיק. אנחנו חייבים לדעת להרוג את המשחק. ברגע שאנחנו כובשים את השער הראשון צריך להמשיך ולעשות גם את השני והשלישי, כרגע אנחנו מפספסים את זה".

שחקני דורמונד מאוכזבים לאחר שער השוויון הדרמטי (THOMAS KIENZLE/AFP via Getty Images)
שחקני דורמונד מאוכזבים לאחר שער השוויון הדרמטי (THOMAS KIENZLE/AFP via Getty Images)

מאמן הקבוצה לוסיאן פאברה התייחס לספסולו של ג'יידון סאנצ'ו: "הוא היה מותש והזדקק למנוחה משום ששיחק את כל המשחקים עד כה. הוא סך הכל בן 19 וזה נורמלי לחלוטין. עשינו שבוע אנגלי עם שלושה משחקים וזה לא פשוט, אבל זה חלק מהתפקיד שלנו". לגבי איבוד הנקודות: "אנחנו צריכים להיות קשוחים במשך כל המשחק, עד השנייה האחרונה".

למרות שהיא לא ניצחה כבר קרוב לחודש בליגה, דורטמונד נמצאת במרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה שם נמצאות באיירן מינכן, פרייבורג, רד בול זלצבורג, שאלקה ולברקוזן עם 14 נקודות. בורוסיה מינשנגלדבך תשחק בהמשך היום מול אאוגסבורג (14:30) ותהיה לה הזדמנות להעפיל אל המקום הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי