דיווח בגרמניה: תומאס מולר ביקש לעזוב את באיירן מינכן

תומאס מולר
תומאס מולר | Gettimages

החלוץ שכה מזוהה עם המועדון אך פתח רק שלוש פעמים העונה בליגה ובצ'מפיונס לא מסתגל למעמדו החדש כשחקן ספסל. על פי "בילד", המועדון עשוי להקל על עזיבתו. קובאץ': "יקבל את הדקות כשאראה לנכון"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

תומאס מולר הוא אחד השחקנים המזוהים ביותר עם באיירן מינכן. בעבר, שמועות על עזיבתו של החלוץ בן ה-30 שמשחק בשורותיה כבר עשרים שנה מאז היה ילד, נראו מופרכות מהמציאות, אך לא הפעם. לפי "בילד", עיתון הספורט הגדול במדינה, מולר ביקש לעזוב והמועדון אף עשוי להקל על יציאתו בשל כבוד רב לתרומתו לאורך השנים.

לפי הדיווח, מולר לא מצליח להסתגל לתפקידו החדש כשחקן ספסל. ניקו קובאץ' רואה בו דמות חשובה בחדר ההלבשה אך לא מחזיק ממנו מקצועית. העונה רשם מולר 450 דקות בכל המסגרות, בהן תרם שער וארבעה בישולים, אם כי בליגה ובליגת האלופות פתח בהרכב רק שלוש פעמים. הוא לא שותף כלל ב-2:7 הענק על טוטנהאם.

החלוץ מחזיק בחוזה עד 2021 ומבחינתו מעולם לא היה ספק שישלים את חוזהו ואף קיווה לפרוש במועדון כשדחה בקיץ הצעה מאינטר, אמר 'לא' גם ליורגן קלופ וליברפול ולהצעה מפתה ממנצ'סטר יונייטד בקיץ 2015, אך דברים השתנו. כזכור, מולר הוא אחד מהשרידים הבודדים מעונת הטרבל הנפלאה של באיירן מינכן ב-2012-13 בצוותא עם מנואל נוייר, ג'רום בואטנג, חאבי מארטינס ודויד אלאבה.

מולר. במועדון רואים בו חלק חשוב בחדר ההלבשה (AFP)
מולר. במועדון רואים בו חלק חשוב בחדר ההלבשה (AFP)

גם התבטאויותיו האחרונות של קובאץ' בעניין לא הותירו יותר מדי מקום לספק. "מולר? הוא יקבל את הדקות שלו כשאהיה זקוק לו ואראה לנכון", אמר לאחרונה. מולר, כזכור, זכה עם המועדון בשמונה אליפויות גרמניה ובסה"כ 21 תארים, לצד קריירה מפוארת גם במדי הנבחרת בה כבש 38 שערים ב-100 הופעות כשהשיא היה הזכייה בגביע העולם ב-2014. האם המבקיע החמישי בטיבו בהיסטוריה של המועדון שמתקרב גם ל-500 הופעות, ייפרד מהקבוצה בחורף? רק הזמן יגיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי